Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoijille kysymys. Vastaa rehellisesti!

Vierailija
07.06.2012 |

Jos sormia napsauttamalla ihan tuosta vaan voisit lopettaa tupakoinnin, haluaisitko lopettaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietenkin haluaisin lopettaa. Monet kerrat lakkoillut ja epäonnistunut.

Vierailija
2/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kukaan sitä ei uskokaan.

Mulla ei ole mitään ongelmaa olla polttamatta, mulle ei tule mitään vieroitusoireita jne. Pidän joka vuosi savuttomia kausia, eli päätän etukäteen, että esim. tammikuun olen polttamatta ja sitten jatkan taas, tai esim. että kesästä jouluun olen polttamatta ja sitten jatkan.

Mä en kuitenkaan halua lopettaa pysyvästi. Tupakointi on niitä elämän nautintoja, joita ei ole liikaa. Tupakoinnissa on paljon hyviä puolia, joista ei puhuta, ja joita tupakoimattomat eivät tiedä. Terveyssyistä pidän kuitenkin noita pidempiäkin tupakoimattomia jaksoja joka vuosi, olen päätellyt, että tekee ihan hyvää keuhkoille olla joskus polttamatta. Mun myös pitää tuollaisen savuttoman kauden jälkeen aina väkisin opetella polttamaan uudestaan. Se rööki haiseekin aivan järkyttävälle, ja polttaminen on oikeasti turkaa alkuunsa :)Sitten kun väkisin opettelee niin hetken päästä se on taas nautinto ja hajukin on ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs hyviä puolia siinä tupakoinnissa on, joista ei puhuta?

Vierailija
4/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs hyviä puolia siinä tupakoinnissa on, joista ei puhuta?

Joku salainen maailma ilmeisesti aukeaa, vai mitä ovat nämä vaietut edut?

Vierailija
5/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystysin lopettamaan milloin vain, mutta en halua. Nautin tupakoinnista, vaikka välillä unohdan koko tupakan.

Vierailija
6/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei säästy, iho ei ole parempi kuin ennen, pinna on tiukalla ja avioliitto voi huonosti.

Tekee ihan älyttömästi mieli tupakkaa mutten voi enää polttaa, tupakka on han hirveen pahaa.

Toivoisin, etten koskaan olisi opetellut polttamaan.

Vierailija
7/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut ja ollutkin välillä muutaman vuoden ilman, sitten rankempi jakso elämässä ja taas tupakoin. Tupakointi on minulle nautinto ja toisaalta vihaan sitä, kun tiedän mitä kaikkea pahaa se tekee minulle.

Haluaisin lopettaa pysyvästi. Henkinen riippuvuus on suurempi kuin fyysinen.

Vierailija
8/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa valehtelet itsellesi. Väität pystyväsi olemaan ilman tupakkaa ja sen todistat itsellesi olemalla polttamatta tietyn ajan.

Väität, ettet haluakaan lopettaa, mutta väität niin siksi koska tiedät ettet pysty lopettamaan kokonaan.

Vierailija
9/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on vaikeeta, tosi vaikeeta...

Vierailija
10/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin hyviä puoli MULLA mm. (varmaan jokaisella eri)

- olen tutustunut kaikkiin ystäviini, tuttaviini jne. tupakkapaikalla. Tupakointi on siis hyvin sosiaalista puuhaa

- tupakointi rajoittaa mun kohdalla syömistä aika paljon, mitä enemmän poltan, sitä vähemmän syön mättöruokaa = paino pysyy kurissa

- Tupakka turruttaa kipuhermoja= vähentää kipuja. Mulla on paha selkäsairaus, johon syön kourallisen vahvoja kipulääkkeitä päivässä. Kun lopetin tupakoinnin, kipulääkkeitteni määrä yli kaksinkertaistui. Jopa lääkäri sanoi, että kannattaisi jatkaa mielummin tupakointia, koska se on huomattavasti terveellisempää kun tuollainen määrä noin vahvoja lääkkeitä.

- Ahdistuksen/kiukun/jne purkaamiskeino. Kun oikein vituttaa, rööki auttaa aina. Ei tarvitse vetää ranteita auki, paiskoa lautasia seinillle tai kiukutella muille ihmisille.

Vierailija
11/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tupakasta. Ja kyllä, tiedän tupakoinnin haitat.

Vierailija
12/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/13 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän