Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä en koskaan saa hyviä buzzaus-kutsuja?

Vierailija
07.06.2012 |

Ärsyttävää! :(

Tismalleen samoilla spekseillä buzzaajaksi ilmoittautunut kaverini saa jatkuvasti buzzauskampanja-kutsuja. Ja hänen tuotteissaan on jotakin järkeäkin, ne on hyödyllisiä ja helposti buzzattavia: syömistä tai muuta järkevää kotikäyttöön!

Mä olen saanut viimeisen kahden vuoden aikana tasan yhden (!) kutsun, ja sekin oli kissanruokaa. Harmi vaan, että itseni lisäksi ainoastaan kahdessa tuttavaperheessä on kissoja...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saanut mitään 3kk liittymisen jälkeen. Haluaisin kissanruokaa! :D

Vierailija
2/4 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puolestaan rassaa se että kutsuja saattaa silloin tällöin tulla ihan hyviäkin, ihan mukava määrä (eli muutama :D), mutta mihinkään kampanjaan ei sitten pääse. Siskoni on buzzannut vaikka mitä. Minä olen ollut monta vuotta buzzadorina ja ensimmäisenä vuonna taisin saada vain yhden kutsun, johon onneksi pääsin (sekin hammastahnalle). Vuosien aikana kampanjoita on ollut yhteensä neljä, mihin olen päässyt. Toiset buzzaavat parhaimmillaan neljää kerralla! :D aktiivisesta buzzaamisestahan saa niitä pisteitä joilla kai niihin kampanjoihin pääsee, mutta milläs keräät niitä jos et alun alkaenkaan pääse mihinkään mukaan?

Vierailija
4/4 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity hopottajiin, joka on vastaava suomalainen suosittelusivusto: http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy?id=11794&sha=e10bd0f563d569644637f04213780254cb7f2279

Minä olen ainakin päässyt mukaan kaikkiin haluamiini hopotuksiin, sillä tuolla pisteet eivät vaikuta kampanjoihin pääsyyn. Ihan niin usein niitä kampanjoita ei ole ollut kuin buzzauksia, mutta olen ollut yhtä monessa kampanjassa mukana puolen vuoden aikana kuin kolmessa vuodessa buzzauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi