Mä haluan erota miehestäni.
En vaan kestä enää, enkä todellakaan tunne rakkautta häntä kohtaan. Lähinnä katkeruutta hänen kohtelustaan minua kohtaan. Miten helvetissä sais vaan kyseisen asian aikaseksi... Vituttaa!!!
Kommentit (11)
Ei se meille kuulu eroatko vai et.
joo en mä kyllä lupaa tässä kysellytkään. Kunhan avauduin kuten aika moni muukin täällä... ap
itse mietin ja vatvoin vuosia, kaduttaa näin jälkeenpäin. Jos oot varma niin anna mennä!!
itse mietin ja vatvoin vuosia, kaduttaa näin jälkeenpäin. Jos oot varma niin anna mennä!!
olen satavarma, että haluan erota, mutta kun on pieni lapsi ja vauva mahassa, niin en vain tiedä jaksanko muuttorumbaa plus sitä kun mies varmasti alkaa haastaa riitaa ja sellaista. Ja pitäisi ottaa tukiasioista selvä ja tuntuu kuin kaikki vähän kaatuisi päälle, jos tästä nyt alan eroa laittaa vireille. ap
Eli vielä alle vuosi sitten olit valmis lisääntymään hänen kanssaan.
Pitäisikö teidän yrittää saada tilanne paranemaan parisuhdeterapian kautta?!
Eli vielä alle vuosi sitten olit valmis lisääntymään hänen kanssaan.
Pitäisikö teidän yrittää saada tilanne paranemaan parisuhdeterapian kautta?!
raskaus ei ollut varsinaiesti suunniteltu, mutta oli selvää, että aborttia ei tehdä, kun omasta huolimattomuudesta ehkäisyn kanssa kyse. ap
olen satavarma, että haluan erota, mutta kun on pieni lapsi ja vauva mahassa, niin en vain tiedä jaksanko muuttorumbaa plus sitä kun mies varmasti alkaa haastaa riitaa ja sellaista. Ja pitäisi ottaa tukiasioista selvä ja tuntuu kuin kaikki vähän kaatuisi päälle, jos tästä nyt alan eroa laittaa vireille. ap
Voi vittu oli vielä pakko raskaaksikin hankkiutua?
en mä mitenkään HANKKIUTUNUT raskaaksi. Meillä nyt vain oli miehen kanssa kondomit käytössä, mutta eräänä kiihkon hetkenä jäi sitten laittamatta. Eli ihan syy on yhteinen. ap
joo en mä kyllä lupaa tässä kysellytkään. Kunhan avauduin kuten aika moni muukin täällä... ap
eroa sitten myös, kuten aika moni muukin täällä.
Voi vittu oli vielä pakko raskaaksikin hankkiutua?
en mä mitenkään HANKKIUTUNUT raskaaksi. Meillä nyt vain oli miehen kanssa kondomit käytössä, mutta eräänä kiihkon hetkenä jäi sitten laittamatta. Eli ihan syy on yhteinen. ap
Eli kyrpä kuitenkin kelpaa sen kuvottavan otuksen kanssa??
Joo, ei se fyysisesti mitenkään kuvottava ole, ja minä en todellakaan missään selibaatissa elä... Enkä myös ennen eroa muita miehiä sänkyyni halua. ap