Naiset, viivotin käteen!
Nimittäin: mikä on klitoriksenne ja vaginanne välinen etäisyys (millimetrejä)? Ja voitteko vielä muistella kymmentä viimeisintä yhdyntää (sellaista jossa penetraation jälkeen ei ole yhdynnän aikana sormin tai vibralla kiihotettu klitorista): monestako niissä saitte parhaan muistikuvanne mukaan orgasmin?
Näillä asioilla pitäisi väitetysti olla yhteys, mutta selvitetään yhdessä, onko näin! Asiallisia vastauksia, kiitos!
Kommentit (23)
ellei mies osaa käyttää penistään oikeassa yhdyntäasennossa. Eli jotain on pakko osua klitorikseen, esim. miehen lantio ja yhdyntäliike ei saa olla ulos-sisään jyystöä. Jos mies ei osaa kuin sitä jyystöä, naisen pitää aika itsekkäästi mennä ratsaille ja ottaa ohjat käsiinsä. Mikäli mies on päällä kannattaa ristiä jalat selän taakse, jotta ei pääse jyystämään. Muissa asennoissa saan vain pahassa puutteessa, niin pahassa, että laukeaisin ajatuksen voimallakin. Ei se mistään senttimetreistä riipu.
Mä en saa orgasmia edes ollessani päälläni...Ei vain tunnut miltään vaikka kuinka yrittäisi hinkata klitorista.
ellei mies osaa käyttää penistään oikeassa yhdyntäasennossa. Eli jotain on pakko osua klitorikseen, esim. miehen lantio ja yhdyntäliike ei saa olla ulos-sisään jyystöä. Jos mies ei osaa kuin sitä jyystöä, naisen pitää aika itsekkäästi mennä ratsaille ja ottaa ohjat käsiinsä. Mikäli mies on päällä kannattaa ristiä jalat selän taakse, jotta ei pääse jyystämään. Muissa asennoissa saan vain pahassa puutteessa, niin pahassa, että laukeaisin ajatuksen voimallakin. Ei se mistään senttimetreistä riipu.
Mä en saa orgasmia edes ollessani päälläni...Ei vain tunnut miltään vaikka kuinka yrittäisi hinkata klitorista.
jos saat niin sun mies ei kiihota riittävästi tai et luota häneen riittävästi. Seksissä pitää opetella heittäytymään. Kokeile pintä määrää alkoholia ja ajattele omia fantasioitasi seksin aikana. Älä vaan mieti miltä näytät jne. vaan itsekkäästi ota oma nautintosi.
Koita nyt jo vähitellen ymmärtää, että et ole ainut nainen maan päällä. Sinin pitäisi sanoa: "MINÄ en saa orgasmia, ellei mies osaa käyttää penistään oikeassa yhdyntäasennossa. MINÄ en saa orgasmia, ellei jotain osu klitorikseen."
Minä nimittäin saan orgasmin "pelkällä jyystöllä" ja dildottamalla paksulla dildolla. Moni muukin saa. Saan myös peppuseksissä orgasmeja, mitäs siihen sanot? Varmaan haukut provoksi.
Nainen ei saa orgasmia ellei mies osaa käyttää penistään oikeassa yhdyntäasennossa. Eli jotain on pakko osua klitorikseen, esim. miehen lantio ja yhdyntäliike ei saa olla ulos-sisään jyystöä.
Koita nyt jo vähitellen ymmärtää, että et ole ainut nainen maan päällä. Sinin pitäisi sanoa: "MINÄ en saa orgasmia, ellei mies osaa käyttää penistään oikeassa yhdyntäasennossa. MINÄ en saa orgasmia, ellei jotain osu klitorikseen."
Minä nimittäin saan orgasmin "pelkällä jyystöllä" ja dildottamalla paksulla dildolla. Moni muukin saa. Saan myös peppuseksissä orgasmeja, mitäs siihen sanot? Varmaan haukut provoksi.
täällä itse vastuussa "omista" orgasmeistaan!Minä saan AINA kun haluan!!
Nainen ei saa orgasmia ellei mies osaa käyttää penistään oikeassa yhdyntäasennossa. Eli jotain on pakko osua klitorikseen, esim. miehen lantio ja yhdyntäliike ei saa olla ulos-sisään jyystöä.
Nyt meni keskustelu hakoteille. Eivätkö naiset voisi vastata alkuperäiseen kysymykseen? Jos ei viivotinta löydy, niin mitatkaa mittanauhalla! Kuka on ensimmäinen rohkea?
Ja saan joka kerta yhdynnässä. Miehellä on iso.
mutta viimeisimmissä yhdynnöissä olen saanut orgasmin kun olen ollut päällä. Klitoris ei kovin paljoa hankaudu, kiihotus tuntuu enemmän sisällä ja sielläkin tietyssä kohdassa. Muissa asennoissa en laukea tai sitten pitää ottaa käsi avuksi.
En tiedä auttaako tämä tutkimuksessasi :)
olet todella onnekas ettet tarvitse kuin jyystöä lauetaksesi ja jopa pelkän kakkosen jyystö tuo takuuvarmat o:t. Minustakin yhdyntä esim. takaapäin on ihanaa, mutta en mitenkään pysty laukeamaan sillä tavalla jos klitoriksen seutua ei samalla hyväillä. Toisekseen ihmettelen aggressiivista äänensävyäsi ylläolevaa kirjoittajaa kohtaan, koska hän varmasti puhui enemmistön puolesta. Suurimmalle osalle naisista orgasmin saaminen millään konstilla on seksissä työn takana ja se on joillekin iso ongelma ja häpeä. Kyllähän toki jokainen meistä haluaa olla halukas ja haluttu seksipeto, mutta sepä ei vain kaikilta niin luonnostaan suju.
En minäkään siis laukea ellen saa jonkinlaista klitorisstimulaatiota. Toisaalta minun on vaikeampi laueta pelkällä suuseksillä eli kaipaan kunnon täytettä ja siihen eivät sormet riitä (muoto on väärä, penis tuntuu paremmalta). Minulla on dildo ja virbaattori. Dildo on 22 cm pitkä ja ympärysmitaltaan 14,5 cm eli hyvin iso. En ole käyttänyt sitä kuin kerran, koska se vain sattui ja liukasteenkin kanssa sain sisälle hyvin vaivalloisesti (olen synnyttänyt 3 kertaa). Toinen on 15 cm pitkä ja ympärysmitaltaan 11 senttinen rabbit ja käytän siitäkin lähinnä klitoriskiihotinta. Se olisi oikeana peniksenä mukavan tuntuinen, mutta nyt ei jousta tarpeeksi ja sattuu sen vuoksi (tökkäisee inhottavasti seiniä). Mieheni penis on mitoiltaan jotain tältä väliltä ja tuntuu ehdottoman ihanalta ja ylivertaiselta. Mikään muovista tehty härpäke ei aitoa, lämmintä penistä korvaa oikein lähellekään. (Toista se on miehillä flesukoiden kanssa, jotka tuntuvat ihan aidoilta).
Se minun mittani on n. 40 mm klitoriksesta emättimen aukolle (sehän on röpelöisesti kiinni, joten mittasin siihen keskelle).
siis aggressiivista kirjoitussävyäsi. Eihän täällä ääniä sentään kuule. :)
Ensimmäinen (asiallinen) vastaus on siis 40 mm. Mikä on mitta muilla naisilla, entä orgasmit?
Koskaan en ole saanut yhdynnässä. Muuten kyllä tulen helposti. Kuinkahan moni nainen ihan oikeasti saa ilman että klitorista kiihotetaan eikseen?
Koskaan en ole saanut yhdynnässä. Muuten kyllä tulen helposti. Kuinkahan moni nainen ihan oikeasti saa ilman että klitorista kiihotetaan eikseen?
se on vähän niinkuin miehellä peniksen vartta hiveltäisiin, mutta terska ei saisi stimulaatiota lainkaan. Ihmeellistä, että naisten ylipäätään pitäisi laueta ilman klitoriskiihotusta!
Mutta mulla on takuuvarma orgasmi ihan perinteisellä lähetyssaarnaajalla, muissa asennoissa en tule.
silmämääräisesti 2,5 cm. Tulee ehkä joka toinen kerto, helpoiten lähetyssaarnaajassa.
Etäisyys on 95 millimetriä. Ja saan joka kerta yhdynnässä. Miehellä on iso.
Siis MITEN sulla muka voi olla _10_ senttiä klitoriksesta reikään?
10 cm pärrän ja luolan suuaukon välillä...vittu mikä messuhalli!
Jättivittu! Hyi Saatana!
mullekin riittää siis pelkkä yhdyntä, ja samalla tavoin kuin joku aiempikin sanoi, saan myös anaaliyhdynnässä orgasmin. En taas itse pidä siitä että klitorista hyväillään mitenkään yhdynnän aikana, koska silloin keskittyminen herpaantuu, enkä laukea. Yleensä mies aina ensin ottaa kuitenkin suihin minulta, joten klitorisstimulaatio on siis tapahtunut jo aiemmin, ja saan ensimmäisen orgasmini siten. Sen jälkeen laukean yhdynnässä, esim juuri takaapäin. Laukean joka kerta, niinkuin mieskin, siksi kai pidänkin seksistä erittäin paljon :)
Kerro nyt vielä ihmeessä, mikä on välimatka emättimestäsi klitorikseen!