Onko ryypiskely ja vesipiipun polttaminen ihan vakio 9-luokkalaisilla
Oman kapinallisen lapsen myötä olen tutustunut 16-vuotiaiden nykyteinien elämään. Tuntuu, että alko on kuvioissa ihan vakio ja vesipiipun polttaminenkaan ei mitään ihan poikkeuksellista ole.
Muilla samoja kokemuksia? Vai onko vanhemmat liian sinisilämisiä
T: Lapsensa Facebook viestit lukenut
Kommentit (9)
vaan makutupakkaa tai itse asiassa siinä ei oo edes nikotiinia
Tai yksi on, josta todettiin, että se ei joul
pari vuotta sitten. Ja ihan oltiin ns. hyvän alueen hyvien perheiden lapsia enimmäkseen, ja suuri osa jatkanu lukion jälkeen yliopistoon.
hohhoijjaa millainen vanhempi lukee lastensa yksityisiä viestejä.. siihen on oikeus vain ja ainoastaan poliisilla, muiden tekemänä RIKOS
Kyllä se ainakin minun kaveripiirissä silloin 5-6 vuotta sitten oli. Rajansa tietysti kaikella, mutta kyllähän tuon ikäiset kokeilee kaiken näköistä.
Ysiluokkalaisten ryypiskely oli normaalia 80-luvun lopulla kun olin itse nuori. Vesipiippuja ei silloin ollut.
Kaikki liha tottelee kuria. Kapinoiva = ei kuria
Aika vakiokauraa ainakin minun nuoruudessani tuo 9-luokkalaisten alkoholinkäyttö. Vesipiippuahan ei käytetä huumeiden polttamiseen, vaan makutupakoiden.
No ei ole vakio. On varmasti yleistä joissain kaveriporukoissa, mutta ihan oikeasti. Kysytkö tosissasi? On ihan vakio myös tietyissä piireissä juoda lasinpesunestettä. Tai piikittää suoneen.