Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan hienostelevat akat ylppärijuhlissa!

Vierailija
05.06.2012 |

Sain itseni hillittyä, vaikka vaikeaa oli niiden juttuja kuunnellessa. Teki mieli provota oikein kunnolla, mutta onneksi osasin olla hiljaa. Kuuntelin ja nyökyttelin niiden ääliömielipiteille. En tajua miten pinnallisia jotkut voivat olla.

Tietenkin ymmärrän, että tommoset juhlat missä osa on vain puolituttuja, ei mitään kauhean syvällisiä voikaan puhua, mutta silti. Huhhuh.

Ovat kaikki niin hienoja ja akateemisia. Itse olen työtön, teki mieli sanoa, että viihdynkin työttömänä. :D Kauhistuivat jo kun kerroin, että jos en pääse kouluun, keksin sitten vaan jotain muuta. Esim siivousta. Sain voivotteluita. Kerroin toimineeni siistijänä jo pari vuotta vuosi sitten. Ja pitäneeni jopa työstäni, jossa sain olla ihmisten kanssa ja tehdä fyysistä työtä. Lisää voivotteluita ja vähän silmien pyörittelyä päälle :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se elämä koulii...vaan ompa se niinkin että toiset jäävät kehityksessä teitasolle jutuissaan ja asenteissaan =).Älä välitä, pätijöillä on aina huono itsetunto,vaikka olis mikä koulutus..Siistijän ammatti on erittäin tärkeä työ!Puhtaus on puoli ruokaa!

t.kaikkea työtä arvostava yrittäjä-äiti

Vierailija
2/2 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerrottiin muutostamme, totesivat, että johan oli aikakin, kun tämä aluehan on ihan mamuvaltainen paikka ja että oli alusta asti ihmetellyt, miksi sinne muutimme 90-luvun lopussa. Kuulemma asuttiin ihan Espoon Mogadishu avenuella.

Sitten kun kerroimme, minne muutamme, saimme kuulla, miten edullisia taloja siellä myydään, kun on tavikset sinne pilvin pimein muuttaneet (ovat joskus asuneet siellä itsekin, mutta eivät enää).

Samalla reissulla haukuttiin miehen työpaikka (olemme ihmetelleet, miten jaksat siellä olla töissä, kun tuotekin on ihan paska), minun kännykkäni (ei kai kukaan enää osta Nokia-paskaa) ja meidän huonekalumme (uuteen varmaan ostatte jotain laadukkaampaa).

Rasittavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla