Paljonko sinulla on lomaa tänä kesänä?
ja kuinka aiot sen käyttää?
Itsellä hurjat 10 pv ja sekin jaettuna kahteen osaan. Juhannusviikon olen lomalla (4 pv) ja loput pidän sitten elokuussa.
Loma tekeminen vähän hakusessa, mutta josko sitä jotain keksisi.
Kommentit (16)
nyt 10 päivää ja elokuussa toiset 10 ;)
Olen viikon juhannuksen aikaan ja kolme heinäkuussa.
Käytännössä olen lomaillut alkuvuodesta asti. "Loma" loppuu syksyllä, kun vauva syntyy. Olen opiskelija enkä saanut kesäksi töitä.
Pari reissua tehdään ja mökkeillään.
koko kesä, syksyllä alkaa opiskelu, ja sitten seuraava kesä myös kokonaan lomaa...olen onnekas, mutta pienellä budjetilla elelen...
jos ei pitkiä sairaslomajaksoja lasketa.
lapsen kanssa kotosalla, yksi viikko sentään reissussa (sen verran mies pystyy pitämään lomaa tänä kesänä). Itse olisin mielelläni ollut enemmänkin, mutta ei saatu tänä vuonna vaihtaa lomarahoja vapaaksi.
Heinäkuun alusta pidän viisi viikkoa putkeen, loput silloin tällöin.
Pidän viitisen viikkoa heinä-elokuussa ja viikon säästän pimeään syksyyn :) Ah, on se aina yhtä mukavaa, kun saa loma-ajalta palkkaa ja lomarahat, vaikka ei tee pätkääkään töitä! Vaikka olen seitsemisen vuotta ollut oikeutettu palkalliseen lomaan, tuntuu se silti todella luksukselta =)
Tietenkään lomaa ei ole koskaan tarpeeksi, mutta kyllä jo päälle kuukausi tekee ihmeitä jaksamiselle!
Olen opiskelija ja suoraa työharjottelusta aloitin työt tänään ja lopettelen työt vasta elokuun alussa, että saan olla viikon tekemättä mitään ennen koulun alkamista. jes, ihana olla opiskelija..
Pidän kesällä palkallista lomaa heinäkuussa 4 viikkoa ja vapaapäivien kanssa yhdessä siitä tulee viiden viikon vapaa.
Jää sitten vielä palkalliset syysloma, joululoma ja hiihtoloma, jess!
Olen hoitoalalla.
Lomasuunnitelmia ei ole vielä lyöty lukkoon.
olen opettaja