Jos ehdottaisit nyt miehellesi, että Lähdetään lenkille
Kommentit (26)
mene yksinäs vaan. On meinaan tehny just 12 tuntisen työpäivän raksalla.
Ulkona sataa kaatamalla. Muuten suosuisi.
Sanois, että oota puoltuntia. Ja sitten mentäis. Henkinen puoli eka valmiiks:)
Ja jos pari kertaa jankkaisin että mennään nyt, niin lähtisi.
omissa vapaaottelu treeneissä joten ei se just nyt lähtis, tuskin heti sen jälkeenkään. Muta monesti käydään kyläl yhdessä lenkillä.
Yrittäjänä tekee aika pitkää päivää, joten useinkaan ei jaksa lähteä lenkille sen jälkeen. Joskus lähtee, mutta luultavasti sanois että mee sä vaan..
ehkä illalla lähtisi, ehkä ei. Riippuu miten väsynyt on töistä.
mutta tuskin lähtisi, koska kävi lenkillä jo aamulla. Meillä olisi lapsenhoito-ongelma: kuka hoitaa lasta sillä aikaa kun yhdessä juoksemme?
eikä tekis elettäkään noustakseen kirjansa ääreltä.
ja kyselisi olenko lyönyt pääni johonki koska tulin äsken kotiin kaupasta 3v:n kanssa ja se reissu kesti 2 tuntia ja nyt en jaksa tehdä hetkeen mitään x_x. Jos vielä toistaisin ehdotuksen soittaisi varmaan ambulanssin että nyt on vaimo seonnut pahasti, hakekaa suljetulle.
Hän on just omissa treeneissään (juoksemassa) ja minä sairaslomalla supistusten takia.
Ei juuri lenkkeillä yhdessä, en pidä lenkkeilystä.
Saitko lastenoitajan?
Käymme myös yhdessä juoksemassa tosin useammin yksitellen tai kaveriemme kanssa erikseen kun pojat ei vielä pärjää keskenään.
Odottaa Tukholmassa juuri konetta, jotta pääsee kotiin yöksi.
Tuli juuri salilta ja oli tehnyt keveän treenin. Itse kävin juuri juoksemassa 13km. Jos siis juuri nyt kysyisin niin lähtisimme varmaan palauttavalle lenkille.
mutta lähtisi kyllä jos kotona olisi, rakastaa juoksemista.
mä jatkan vielä tätä terassin tekoa..
kun on Metallicaa kuuntelemassa tänään. Jos olis kotona, niin sanois todennäköisesti että joo. Lenkki meillä tarkoittaa kävelyä. Tai moottoipyörälenkkiä :)