Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mautonta vai ei? YO-lakissa

Vierailija
04.06.2012 |

Oma nimi isolla YO-lakissa lyyran molemmin puolin. Olin aika järkyttynyt kun tällaisen näin tuttava-tytöllä. Jotenkin ei kauheen hyvän maun mukaista mun mielestä, noh rahalla saa ja hevosella pääsee :D

Heillä vielä oma yritys joka kantaa perheen nimeä niin melkoista mainontaa kans.

Oletteko itse laittaneet tai mitä mieltä yleensä olette?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut muutaman viime vuoden ikana yleisemmäksi, kun eräs firma on alkanut käydä kouluilla esittelemässä lakkimalleja. En itse tykkää, en nimestä enkä myöskään firman lakkimallista (näyttää vähän sellaiselta kapteeninlakilta), mutta jokainen ostakoon sellaisen lakin kuin haluaa.

Vierailija
2/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin tyttö halusi nimensä yo-lakkiin eikä varmasti mainostarkoituksessa vaan koska moni muukin ylioppilas hänen koulussaan teki samoin. Eipä tuo nimi lakista juurikaan edes näy, jos läheltä katsoo niin kirjaimet toki erottuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on oma nimi lakissaan mutta lakin SISÄpuolella.

Vierailija
4/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi on kirjoitettu siihe lyyran molemmille puolille isoin, kullanvärisin kirjaimin, joten se kyllä näkyy. Monella nimi on myös mustalla, joten se ei näy kuin läheltä katsottaessa. Mutta jokainen ostaa sellaisen lakin kuin haluaa, pääasia, että ylioppilas itse tykkää!

Vierailija
5/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin tyttö halusi nimensä yo-lakkiin eikä varmasti mainostarkoituksessa vaan koska moni muukin ylioppilas hänen koulussaan teki samoin. Eipä tuo nimi lakista juurikaan edes näy, jos läheltä katsoo niin kirjaimet toki erottuvat.

Kultaisilla koko samettinauhan kokoisilla kirjaimilla. Näkyy ja kauas.

Ap

Vierailija
6/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullutkaan tuollaisesta. Minusta aika mautonta, jos se on vaikka kullattuna mustalla pohjalla. Omassa lakissani on nimi sisäpuolella.

Vierailija
7/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.clseifert.fi/ominaisuudet.asp

Hyi, näyttää ihan joltain mainoslakilta.

Vierailija
8/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta. Ei kai sen lakin tarkoitus ole huutaa omaa nimeään, vaan olla perinteikäs ja tyylikäs YO-lakki.

En ole kyllä itse tällaiseen törmännyt onneksi, mauton :(

Tietysti jos YO itse tykkää, mutta ei ole hyvä, että aiheuttaa muissa pahennusta myöskään, joku vanhan polven YO vois oikeesti loukkaantua moisesta.

Vierailija
9/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla laitonta tehdä jotain noin rumaa. Ei tuo enää ylioppilaslakilta näytä, vaan joltain halpiskopiolta :(

Vierailija
10/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ylioppilaan nimi sattuu olemaan jotain tyyliin raisa rääkkylä-rymättynen-riekkola...

Vierailija
11/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään uusi villitys tai mautonta. Tuo on ollut tapana ruotsissa (ja suomenruotsalaisilla) jo pitkän pitkän ajan. Ruotsissa juuri kenelläkään ei ole ihan plainia hattua. Minusta tosin tuo on ruotsinkielisten tapa, joten suomenkieliselle ts. suomalaiselle se ei sovi.

Vierailija
12/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäpuolella

Vierailija
13/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kammottava.

Vierailija
14/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä varmaan olis tarkoitus kyllä, outoa itsensä mainostamista.

Vierailija
15/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen ne 80-luvun froteehikipannat joissa komeili oma etunimi :D

Vierailija
16/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen ne 80-luvun froteehikipannat joissa komeili oma etunimi :D

Mautontako? No todellakin! Lenkille ylppärilakissa!

Vierailija
17/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ne varmaan laittaa nimen myös tohtorinhattuun. Toisaalta tollanen olis kiva myös morsiushunnussa, eikö totta? Tiara, jossa olis nimi. Olis helppo papinkin luntata.

Vierailija
19/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat ne pitää joilla se on ennestäänkin perinne. Kuka sitäpaitsi esim. opiskelijavapuissaan haluaa ilmoittaa nimensä isoilla kirjaimilla kaikelle kansalle? Eipä tuota lakkia ole muulloin tullut käytettyä lakkiaisten jälkeen.

Tulee mieleen joku seilorilakki tai pikkulasten nikikoidut vaatteet.... :))

Vierailija
20/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. 21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi