Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei tajua että hänestä ei olla kiinnostuneita?

Vierailija
03.06.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät tajua, että heistä ollaan kiinnostuneita ja siksi ryhtyvät aivan äärimmäisiin teloihin. Tällaiset joskus aiheuttaneet maailmanlaajuisesti isoja ongelmia.

Vierailija
2/19 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku tajuaa, että hänestä ei olla kiinnostuneita?

Koulukiusaajalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se toinen ei tiedä, koska hänelle ei sanota sitä suoraan. Monet roikottaa toista jonkinlaisessa suhteessa, eivätkä saa katkaistua suhdetta. Usein kyse on toisen osapuolen huonosta tavasta ilmaista itseään ja kyvyttömyydestä "jättää" toista.

että joku tajuaa, että hänestä ei olla kiinnostuneita?

Koulukiusaajalle?

Vierailija
4/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörivät vain oman navan ympärillä niin tiukasti, ettei edes tajua ettei ketään vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
5/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on vaikea uskoa että olisi sellainen ihminen olemassa josta kukaan ei ole kiinnostunut millään tasolla?

Vierailija
6/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, itsekäs,narsistinen, ja sellainen,... mikä on vastakohta hienotunteiselle?

Vierailija
7/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsi vasta neljännistä pakeista. Kirjotin hänestä tällekin palstalle, mutta av-mammat syyttivät, että minä annan hänelle koko ajan toivoa. Ei olisi saanut kuulemma puhua hänelle mitään, eli syy oli minun...

En minä tiedä, mitä tein väärin. Ilmeisesti en ymmärrä pelin henkeä, koska eilen baarissa (jossa käyn kaksi kertaa vuodessa) eräs mies tuli juttelemaan. Jossain vaiheesa mies sanoi, että hei, et sä tajua, että mä yritän iskeä sua. Kyllähän minä tajusin, mutta sen kun juttelin niitä näitä. En tiedä, miten olisi pitänyt käyttäytyä....

Vierailija
8/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsi vasta neljännistä pakeista. Kirjotin hänestä tällekin palstalle, mutta av-mammat syyttivät, että minä annan hänelle koko ajan toivoa. Ei olisi saanut kuulemma puhua hänelle mitään, eli syy oli minun...

En minä tiedä, mitä tein väärin. Ilmeisesti en ymmärrä pelin henkeä, koska eilen baarissa (jossa käyn kaksi kertaa vuodessa) eräs mies tuli juttelemaan. Jossain vaiheesa mies sanoi, että hei, et sä tajua, että mä yritän iskeä sua. Kyllähän minä tajusin, mutta sen kun juttelin niitä näitä. En tiedä, miten olisi pitänyt käyttäytyä....

Vierailija
9/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo äiti pitänyt sylissä lapsena.

Vierailija
10/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on kiintymyssuhdehäiriö ja ongelmia sosiaalisissa suhteissa. Se ei osaa tulkita/lukea muita, joten joutuu yhtämittaa tilanteisiin, jossa luulee asioiden menevän eri tavalla kuin ne menevätkään. Karu totuus paljastuu ajallaan, mutta koska hän on tottunut siihen, niin tapahtuu usein, ei hän tajua ikinä olevansa hieman hölmö :/

Vierailija
11/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi sellainen nainen joka kuvittelee ihan oikeasti että kaikki miehet haluavat vain häntä ja että kaikki naiset ovat hänestä mustasukkaisia. Ottaa päähän kun muuten olisi niin kiva työpaikka.

Vierailija
12/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi sellainen nainen joka kuvittelee ihan oikeasti että kaikki miehet haluavat vain häntä ja että kaikki naiset ovat hänestä mustasukkaisia. Ottaa päähän kun muuten olisi niin kiva työpaikka.

Pitäisi ymmärtää näitä ei-terveitä. Välillä se on rankkaa, mutta pitää yrittää pitää se mielessä. Hänellä on itsetunto -ongelma ja mahdollisesti persoonallisuushäiriö... Kaikki johtuu huonosta kodista tai lapsuuden traumoista :(

Vierailija
13/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kohtele kaikkia ihmisiä arvostaen. Valta-asemat vaihtuvat. Huomenna kohtalosi on hänen kädessään, jota tänään tyhmyyttäsi kohtelit huonosti."

Vierailija
14/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa lukea toisia ollenkaan, kuulee vain omia sisäisiä yllykkeitään, jotka eivät välttämättä liity tilanteeseen mitenkään. Narsistinen, kiinnostunut vain omasta äänestään.

Vierailija
15/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia on ihan päinvastoin

Vierailija
16/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on kiintymyssuhdehäiriö ja ongelmia sosiaalisissa suhteissa. Se ei osaa tulkita/lukea muita, joten joutuu yhtämittaa tilanteisiin, jossa luulee asioiden menevän eri tavalla kuin ne menevätkään. Karu totuus paljastuu ajallaan, mutta koska hän on tottunut siihen, niin tapahtuu usein, ei hän tajua ikinä olevansa hieman hölmö :/

Meidän työpaikan tylsä tyrkky on kyllä tosi kivasta ja hyvästä ja rakastavasta perheestä, ja hänellä on paljon ystäviäkin. Jotka tosin ovat ihan yhtä rasittavia tyyppejä kuin tämä tyyppi itsekin.

Ja ei, en ole mielipiteeni kanssa yksin. Joudun jatkuvasti "pelastamaan" yhtä miespuolista ystävääni tämän käsistä, kun käy päälle kuin yleinen syyttäjä, vaikka ei todellakaan saa mitään vastakaikua tempauksilleen.

Vierailija
17/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö on aina välillä tosi ystävällinen ja pitää yhteyttä, ja toisinaan taas vetäytyy jotenkin tylysti. Minä pidän hänestä kovasti, ja sitten näinä "tylykausina" tulee sellainen olo, että olen jotenkin tyrkyttänyt seuraani tai itseäni liikaa.

En vieläkään tiedä, haluaako hän oikeasti meidän olevan ystäviä edes jollain tapaa, vai haluaako hän minusta eroon...

Vierailija
18/19 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"millainen ihminen" sitä ja tätä. aina välillä tänne tulee näitä, varmaan saman ihmisen kysymyksiä, "millainen ihminen tekee näin?" en oikein näe pointtia näissä kysymyksissä. millainen ihminen ei näe että hänestä ei olla kiinnostuneita? no, varmaan aika itsekäs tai sosiaalisesti tyhmä. mitä sitten?

Vierailija
19/19 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millainen ihminen ei tajua että hänestä ei olla kiinnostuneita?"

Ei tajua pakkejako?

Vai että liimautuu tiiviisti muuhun työporukkaan, vaikkeivat muut haluaisi hänät porukkaansa?

Vai ihminen joka puhuu aina vaan omista asioistaan?

Kysymyksesi ei ole kauhean selkeä, tuohon voi sopia niin moni käytös, että aika mahdoton lähteä veikkaamaan syitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi