Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi kiva saada orgasmi, olen ilman jäänyt aina :(

Vierailija
02.06.2012 |

Oma ukko tyhjentää vaan kassit, en saa siitä mitään. Olen ollut ennen häntä muidenkin kanssa ja sama ongelma! Tosi ärsyttävää, koska olen jo 36v. Enkä ole siis koskaan, ikinä saanut orkkua!!! Omalla kädellä/ suihkussa saan tosi nopeasti, varmaan minuutissa.

Mitä teen? Oma mies ei muutu, ei ole kovin seksuaalinen ihminen. Ei halua edes puhua asiasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että mies hieroisi klitorisorkun?

Vierailija
2/5 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, oma muija haluaa vain munaa pienen lämmittelyn jälkeen. Mä en saa muuta kuin yrittää tyydyttää itseni häneen, yleensä siinä onnistumatta :(

Tasan ei käy nallekarkit. Voi kun saisikin joskun oikein kunnon seksiä vielä tässä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastuu omista orgasmeistasi äläkä oleta, että toinen osaisi niitä sinulle tehdä. Kun mies panee, niin käsi rohkeasiti klitorikselle. En minäkään ikinä ole saanut emätinorgasmia (Se on kuulemma aika harvinaista ja tavallisempaa niillä naisilla, joilla on epätavallisen suuri klitoris. Siis se klitoriksen osa joka jää näkymättämiin kehon sisäpuolelle ja aktivoituu G-pistehieronnassa.). Saan miehen kanssa, kun räplään itseni siihen. Ja joskus, kun mies on lauennut makoilen kainalossa paijjattavana ja tyydytän itseni loppuun.

Vierailija
4/5 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastuu omista orgasmeistasi äläkä oleta, että toinen osaisi niitä sinulle tehdä. Kun mies panee, niin käsi rohkeasiti klitorikselle. En minäkään ikinä ole saanut emätinorgasmia (Se on kuulemma aika harvinaista ja tavallisempaa niillä naisilla, joilla on epätavallisen suuri klitoris. Siis se klitoriksen osa joka jää näkymättämiin kehon sisäpuolelle ja aktivoituu G-pistehieronnassa.). Saan miehen kanssa, kun räplään itseni siihen. Ja joskus, kun mies on lauennut makoilen kainalossa paijjattavana ja tyydytän itseni loppuun.

naista ja totean,että koko elämäni ajan siis tähänastisen olen aina itse hoitanut orkkuni enkä sysännyt asiaa miehen vastuulle...esileikit on erikseen,jos suuseksiä,ym.

Vierailija
5/5 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmillinen juttu oma vaimoni saa joka kerta kun touhuun ryhdymme pidän siitä huolen Johanse on iso nautinto kun nainen saa