Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vienyt eskarin opelle mitään lahjaa

Vierailija
02.06.2012 |

ja olen niin "tyhmä" etten edes häpeä. Ei minunkaan aikana mitään lahjoja viety opettajalle, en muista että olisin omina kouluvuosinani koskaan vienyt opelle mitään. Nyt katselin lähinnä ihmetellen sitä ruusujen määrää mitä vanhemmat opettajille kantoivat.

Olenko ainoa??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vIenyt lahjaa minäkään. Tavallaan hävetti, mutta tuntuu menneen ihan älyttömyyksiin, että lahjoja täytyy viedä.

Vierailija
2/4 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veivät pienet kiitokset opettajilleen. Muistin myös itse opettajiani aikoinaan. Olen syntynyt v. 1968.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töykeä eskariope. Lapseni inhosi häntä.

Vierailija
4/4 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOhdallamme ei ollut kyse huonosta opetuksesta tai mitenkään huonoista väleistä, opettajat ovat olleet asiallisia ja ihan kivoja. Mieleeni ei vain kertakaikkiaan edes pälkähtänyt että jotain olisi pitänyt viedä. Kättelin kyllä ja silmiin katsoen kiitin menneestä vuodesta.

Toivottavasti eivät pitäneet töykeänä tai kiittämättömänä, tapoihini ei vain ole kuulunut. Jos muksut itse haluavat jatkossa viedä jotain, niin saavat puolestani viedä. Itse en aio jatkossakaan sanallista kiitosta enempää viedä, ellei nyt joku ihan helmi osu kohdalle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi