Olen niin tyytyväinen, että sataa koko päivän. T. 9 luokkalaisen äiti
Kommentit (9)
juu hyvä että sataa ja on viileää. Jää kännääminen ja ilkivalta vähemmälle.
toivottavasti yön kanssa :)
sateen vastuulle?
Pk-seudulla selkenis jo iltapäiväksi. Tosin näyttää vain kahdeksan tuntia eteenpäin.
Päivän todelliset juhlijat, ylioppilaat ja ammattiin valmistuneet, ovat täysi-ikäisiä ja pääsevät sisätiloihin.
Kaduille pulloja rikkovat ja paikkoja särkevät teinit saavat pysyäkin kotona.
Muistan erään vapun, olin silloin 16. Vettä satoi ja oli kylmä. Kännäämään piti päästä, mutta ulkona ei voinut olla. Mentiin sitten sellaisen 30v miehen luo ja saatiin juoda sen viinoja, oli mm. venäläistä pirtua tarjolla. Siinä sitten tapahtui kaikenlaista muutakin kuin kännäämistä. Laki nimittäisi sitä seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.
Muistan erään vapun, olin silloin 16. Vettä satoi ja oli kylmä. Kännäämään piti päästä, mutta ulkona ei voinut olla. Mentiin sitten sellaisen 30v miehen luo ja saatiin juoda sen viinoja, oli mm. venäläistä pirtua tarjolla. Siinä sitten tapahtui kaikenlaista muutakin kuin kännäämistä. Laki nimittäisi sitä seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.
ja tämä kaikkihan oli vain sateen vika. Kumma kun ei ole vielä keksitty jotain millä sateita voisi rajoittaa, säästyisi moni fiksu nuori seksuaalisilta hyväksikäytöiltä.
Kiva kun monet yo-juhlat menevät pilalle, kun tuuli katokset.
Poikani on kohta 18, eikä minun tarvinnut koskaan olla päättäjäisistä huolissani, koska hän halunnut mennä ryyppyporukoihin. Olen ylpeä.
Btw, Yr.no näyttää sään hyvin.
että eikö se pitäisi vanhempien laittaa rajat eikä sateen. Meidän teinit ei ole koskaan halunneetkaan kännätä kadulla, 17 ja 16v. Itse kyllä hilluin siellä nuorena, en nyt mitään erikoistyhmää tehnyt mutta en silti omiani päästäisi.
toivottavasti yön kanssa :)