Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinvointi on/off

22.11.2005 |

Kuinka teillä muilla odottajilla on tuon alkuraskauden pahoinvoinnin kanssa? Itsellä menossa rv 8+2 ja pahoinvointi on kadonnut.

Pahoinvointi alkoi parisen viikkoa sitten lievällä etomisella. Viime viikolla sitä oli joka päivä, aluksi aamulla sekä iltapäivällä todella voimakkaana etomisena. Muutama päivä viime viikolla meni sitten ihan hirvittävän, koko päivän kestäneen etomisen kourissa. Oksentanut en kertaakaan.

Nyt en ole kärsinyt pahoinvoinnista enää kolmeen päivään. Syönnin jälkeen on ollut hivenen okse-olo (aivan, kuin olisi syönyt liikaa, mikä ei ole mahdollista), mutta se on mennyt ohi reilussa puolessa tunnissa. Kahvia ei tee mieli ollenkaan. Menkkamaiset oireetkin ovat lähes kadonneet. Rinnat ovat tosin yhä kipeät ja väsyttää.

Eihän tämä vaan merkkaa jotain huonoa??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole ollut niinkään pahoinvointia, mut lähinnä silloin tällöin tapahtuvaa yökkimistä. Yökkiminen seuraa yleensä jotain pahaa hajua, tai jos on nälkä. Joskus on kyllä tapahtunut niinkin että juuri kun on lopettanut syönnin niin alkaa yökkimään. Itse olen raskausviikolla 11+2, ja tosi iloinen et olen " päässyt" niinkin vähällä kuin olen, tuttava joutui alkuraskauden pahoinvoinnin takia sairaalaan kun mikään ei pysynyt sisällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla