Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Parhaat kostotarinat?

Vierailija
01.06.2012 |

Tapahtui kauan sitten pienellä paikkakunnalla:

Miehni petti mua erään naisen kanssa pitkään ja nainen puhui musta paskaa kuinka "huono tyttöystävä" mä oon jne.

Nainen valmistui ja haki töitä omalta alaltaan, itse toimin silloin sihteerinä ja avasin kaikki kirjeet ja välitin ne eteenpäin. Revin muijan hakemukset monet kerrat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin makea, että ex-ystäväni menetti työpaikan ja paljon muutakin, mitä ei edes tajua.

Sitä se paskanjauhanta teettää....

Myös osa hänen ns "hyvistä ystävistään" ovat läheisiä vain siksi, että viholliset on hyvä pitää lähellä! =))

Että terkkuja vaan sinne pikku maalaiskylään! ;)

Vierailija
2/3 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo narsistipomolta pakoon päässeenä haaveilen, että olisin aikoinani osannut hyödyntää tilaisuuden kaataa maitoa hänen työtuoliinsa happanemaan. Tai sylkenyt kahviin tai jotain.

Nyt en tehnyt muuta kuin sen, että kerroin avoimesti sekä toimarille että koko firmalle mistä syystä lähden. Olin tosi hyvä työssäni ja pelastin monet projektit, joten uskon tämän paskiaisen tunteneen nahassaan oman pomonsa vihan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tykkää pompotella niin lapsiaan kuin meitäkin ihan miten huvittaa. Huusi suoraan, että mikä isä tuollainen on lapsilleen ja että kantaisi aikuinen ihminen vastuunsa. On ollut hurjan hiljaista tuon jälkeen - toivon mukaan meni viesti perille.