Mitä ostan Stockmann Beautystä, pakko ostaa jotain!
Mulla menee Stockalle huomenna 50€ lahjakortti vanhaksi, ja koska meidän paikkakunnalle ei ole varsinaista Stockaa, niin pitää käyttää tuo Stockmann Beautyyn.
Mitä tuolta ostan, kun en mitään meikkejä tällä hetkellä tarvista + käyttömiäni meikkejä ei myydä Stockalla.
Mitään ideoita mitä ostan, kun vähän hankala lahjaksikaan ostaa mitään, vai?
Stockan lahjakortit käy myös Seppälään, mutta en tykkää yhtään Seppälän vaatteista...
Kommentit (4)
Tässä ehdotuksia:
1) stockan lahjakortit eivät yleensä vanhene - koita soittaa kanta-asiakaspisteeseen ja kysy, että saatko jotenkin jatkettua ajankohtaa
2) osta kanebon 38 ripsaria - ripsiväri tulee vaihtaa aina 3kk välein uuteen, joten kun saat tuolla 50 eurolla pari ripsaria niin sulla on puolen vuoden ripsarit
3) jos et tykkää seppälän vaatteista, niin osta seppälästä sukkia, sukkahousuja tai vaikka yöpaita, ei niiden kanssa voi olla niin tarkkaa, jos et nyt aivan käyttövaatteiksi kelpuuttaisikaan
Itselleni muuten Sepppälän tämän vuoden mallisto on yllätten osunut tosi hyvin. Oon tykännyt siis kovasti vaikka en ole moneen vuoteeen löytänytkään mitään. Oletko siis katsonut tänä vuonna Seppälän malliston vai onko vanhaa perua käsityksesi?
kun käytät lahjakorttia, sen voimassaoloaika jatkuu vuodella tai kahdella eteenpäin.
Tai tosiaan Seppälästä tai Akateemisesta voit myös ostaa.
Hajuvesi ja kynsilakat vois olla hyvä :)
Kävin Seppälässä vasta, ja vaikka jotkut vaatteet onkin ihan kivoja, niin ne on todella huonolaatusia, melkeinpä kertakäyttö tavaraa. Olen ostanut Seppälästä muutamia paitoja, ja koko ajan sai pelätä koska tulee reikä, kuluu puhki, repeää saumoista, langanpätkiä roikkuu tai nappi irtoaa. Mulla noin on käynyt Seppälän vaatteiden kans ennätysajassa, jo muutamassa päivässä vaate on käyttäkelvoton.
Tämä vähän aiheen vierestä :D
shamppoota, hoitoainetta, kosteusvoiteita, hiuslakkaa, kynsilakkaa .... tms. perusjuttuja