Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin kaupan työt hoitoalaan ;)

Vierailija
30.05.2012 |

Öööö, äsken purki tuntojaan toisinpäin vaihtanut, mutta entäs näinpäin...

Alanvaihtoa en tehnyt palkan, vaan työn mielekkyyden vuoksi. Tein kauppaurani aikana töitä eri osastoilla, myös osastonvastaavana. Työ oli toisaalta ihan kivaakin, sisältyyhän siihen asiakaspalvelu tiiviisti, mutta silti se alkoi maistua pitemmän päälle puulta ihan vaan sen vuoksi, ettei siinä tarvitse oikeasti osata yhtään mitään!!!

Viimeisinä vuosina työpäivät meni vain kelloa kytäten ja kotiinpääsyä odottaen :(

Nyt suht lyhyen koulun jälkeen lähihoitajana on työ, jossa saa haastaa itseään ja käyttää omaa tietämystään. Ja tietoa haluaa etsiä koko ajan lisää... Ja kelloa ei tule edes vilkuiltua, muuten kuin tahdissa pysyäkseen ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vaihdon toisinpäin sairaanhoitajasta kaupalliselle alalle:) Tunnen olevani onnellisempi näin. Itse toimin osastonvastaavana ja väitän kyllä tarvitsevani monenlaista osaamista ja ajan hermolla olemista, jos tarkoituksenamme on tehdä oikeasti tulosta. Omalla tavallaan äärimmäisen mielenkiintoista, kuin myös hoitoalakin toki omalla tavallaan.

Vierailija
2/2 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nykyään sairaanhoitaja. Samasta työpaikasta ainakin kolme muuta seurasi perässä :)

Hoitotyö on todellakin mielekkäämpää ja palkka parempi kuin kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme