Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuolla mies valitti yhdessä keskustelussa

Vierailija
30.05.2012 |

vaimonsa pikkuhousuista, joiden päällä maha roikkuu. Minun ongelmani on vielä pahempi. Sellainen, josta ei oikein kehtaa kellekään ääneen sanoa.

Tässä se tulee:

Vaimoni on jonkin verran ylipainoinen. lähinna keskivartalolihava. Ei ole ollut tätä aina, vaan yhteen mennessämme oli normaalivartaloinen nätti nainen, joka huolehti terveydestään ja sitä myöten näyttikin hyvältä. Hän on myös aina ollut sellainen joka haluaa miellyttää minua seksuaalisesti ja tekeekin tätä usein. Valitettavasti. Siis hän kuvittelee miellyttävänsä minua sillä, että hommaa itselleen seksikkäitä alusasuja, keimaila ne päällä ja toisinaan jopa strippaa minulle. Mikäs siinä, mutta kun hän NÄYTTÄÄ NAURETTAVALTA! En todellakaan koskaan aio sanoa hänelle asiasta, kun en halua loukata kilttiä vaimoani. Hänellä on jos jonkinlaista seksivermettä ja hyvin usein hän "antaa" minun valita asun illaksi. Pakkohan se joku on valita, kun en voi sanoa, että näytät kamalalta jokaikisessä tekeleessä. Sitten, jos sanon, että haluan hänen olevan ilman rihman kiertämää, hän vain kujeilee, kikattelee ja sanoo, että asut saavat hänetkin kuumaksi. Minua ei saasiinä tilanteessa kuumaksi kuin hyvä mielikuvitus... Ihan oikeasti. Nyt hän suunnittelee laittavansa strippaustangon makkariin, jotta voisin nautiskella esityksestä sängyllä. Voi luoja varjele: Höllyvä, tynnyrimahainen nainen keikistelemässä tangon ympärillä.. Hän ei todellakaan osaa edes tanssia tai liikkua millään tavalla viehkeästi.

Tämä on oikeasti kamalaa. Alusvaatevarasto senkuin kasvaa ja samoin minun inhoni ja haluttomuuteni häntä kohtaan. Alasti hän vielä meneekin, mutta yksikään seksiasu ei imartele häntä, ei. Vituttaa, taidan mennä hakkaamaan halkoja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee alusvaatekauppaan ja ostaa vaimolle "omasta mielestään" seksikäät hepeneet jotka ovat huomattavsti pienempää kokoa kuin vaimon oma koko. Jos vaimolta tulee kommentteja tähän, mies sanoo olevansa tukena vaimon laihduttamisprojektissa joka aloitetaankin välittömästi.

Vierailija
22/24 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku iso painonnostopenkki tai vaikka flyygeli ja vie se makkariin, niin ettei sinne mahdu strippaustankoa.

Voin hyvin kuvitella ap:n ongelman olevan totta joidenkin parien kohdalla, oli tämä aloitus keksitty tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ap ei ole ehtinyt enempää kommentoida? Aika menee ihastellessa sukkanauhan paukuttelua :D

Vierailija
24/24 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdassa halonhakkuu :D. Ihan hyvä yritys kyllä ja varmaan oikeesti totta. Tosin mun on vaikea kuvitella, että yksikään läski hyllyvä nainen oikeasti näyttäisi paremmalta alasti.