Muka kiltti ja hyvä ihminen - vitut!!
On se kumma, miten jotkut pystyy uskottelee toisille, mahdollisesti myös itelleen, olevansa niin kilttejä ja avuliaita j hyviä ihmisiä, mut kuitenkin toimivat hyvinkin itsekkäästi vain omaa tyydytystään tavoitellen!!!
Salaisuu on kai tehdä toiset riippuvaiseksi itestään olemalla niin avulias, eihän ne pärjäis ilman!
Esimerkkinä mies, joka eli kaksoiselämää. Oli avovaimo ja uusi tyttöystävä, jotka ei tienneet toisistaan moneen kuukauteen.
Kun tapaus paljastui, mies oli jo ujuttautunut tyttöystävän elämään avuliaana miehenä maksellen sitä sun tätä ja tyrkyttäen jatkuvasti rahaa lainaksi. Samoihin työtiloihinkin oli muuttanut tyttöystävän kanssa, niin ettei siitä ihan heti pääsisi eroon.
Todella avuliaan miehen kanssa helppo työskennellä ja käytännön asiat sujuu, pientä remonttiakin työtilaan kokoajan tekemässä..
Avovaimon kanssa yhteisessä asunnossa oli myös samaan aikaan suunnitellut aloittaa remontin ja muutenkin viettänyt normaalintuntuista perhe-elämää.
Avovaimon mielestä kyseessä hyvä mies, jonka kanssa arki sujuu, mitäs semmoista pihalle heittämään, vaikka on valehdellut ja kieroillut monta kuukautta, mutku on niin kätevä ja avulias ja se remonttikin tulossa....
Vaikea olla vihainen noin kiltille ja avuliaalle miehelle??
Vaikka tietoisesti valehdellut ja pettänyt molempien naisten luottamusta mennen tullen!!
Onko kyseessä psykopaatti vai viiraako näiden naisten päässä?
Kommentit (22)
Pitempi korsi tosiaan. :D Hyvä vain, jos avovaimo antaa anteeksi, pelle ei sitten jää vahingossakaan roikkumaan suhun. Ihan totta, häiriintyneistä ei ole kuin harmia.
Mä olen todella järkyttynyt, miten joku voi antaa anteeksi tommosta käytöstä!
Siis mies olisi halunnut jatkaa suhdetta mun kanssa, mutta tein ehdottoman stopin koko jutulle, kun totuus paljastui.
Eli ei todella harmita, mutta ihmetyttää kyllä.
kyse on paljon monimutkaisemmasta asiasta, ei sitä tosta noin vaan erota, kun on lapsia, yhteinen talo ym.Sitäpaitsi mies on varmasti kertonut avovaimolle hieman erillaisen kuvan tapahtumista, syyttäen sua hirmuiseksi viettelijättäreksi, joka ei päästä irti, ja haluaa pilata heidän "onnellisen suhteensa" keinolla millä hyvänsä.
Henkilöt, jotka mainostavat olevansa kilttejä, reiluja jne. ovat pahimpia huijareita. Ne, ketkä oikeasti ovat ko. mainittuja ominaisuuksia, eivät koskaan puhu kenellekään olevansa tuollaisia, sen vain näkee käytöksetä ajan kanssa.
ettei ole sen avovaimon mukaan minua syyttänyt lainkaan, eikä sen puoleen avovaimoaankaan. On vaan ollu vähän surkeena ja sanonut ihmettelevänsä, kuinka tässä on näin käynyt.
Sanoo, ettei tietoisesti ole halunnut tehdä väärin.
WTF!!
Ihan tiedottomassa tilassako on alkanut seurustelee toisen kanssa ja suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta ja samaan aikaan pitänyt yllä perheidylliä avokin kanssa!!??
Niillä ei ole yhteisiä lapsia ja asunto on naisen nimissä, eli sen puoleen ei pitäis sen naisen olla vaikee tehä pesäeroa.
Hänen sanojensa mukaan se tuleva remontinteko ja säännöllinen seksielämä on tarpeeksi painavia perusteluja jatkaa miehen kanssa. Ei kuulemma usko pettämisen kuuluvan miehen perusluonteeseen.
WTF??!!
Ihan luonteettomalta kyllä kuulostaakin koko mies käytöksensä perusteella.
Mies lähettelee mulle viestejä, haluaa edelleen tavata. Lähetin vastaukseksi tuon todellakin_olet_ valehdellut_tietoisesti_ja_tarkoituksella-viestin. Arvatkaas mitä se paska vastas!
"Joo aikamoinen soppa. Paskajuttu tosiaan. Mulla on varmaan aivot tuhoutuneet..Voitaisko kuitenkin tavata ja katsoa mitä tehdään?"
Siis vittu EI!!!!!!!
Ilmoitin, jälleen kerran, että mulla ei ole tommosen kanssa mitään katsomista eikä tekemistä.
Voiks noin typerää miestä ollakaan AAARRRRGGGGG!!!!
Ja se avokkiparka on vaan tyytyväisenä hyvästä ja kiltistä miehestään!!!!
Siis mun moraali huutaa nyt jo lujaa paljastamaan ton kusipään edelleen jatkuva toiminta avokille, ihan vaan naisten keskisen lojaaliuden nimissä!
Mites sen naisen sais uskomaan, ettei mies todellakaan ole mikään rakastettava pulmunen?
Mä tapailin joskus kauhean kivaa ja empaattista teeskennellyttä miestä. Se otti jutuissaan aina muut huomioon, eikä kenestäkään saanut puhua pahaa ja piti aina miettiä, ettei kenenkään tunteita loukata. Lopulta paljastui, että mä olin sille kakkossuhde ja ykkössuhdekin oli naimisissa jonkun muun kanssa. Se tuli pyytelemään tekemisiään anteeksi ja selitti, ettei osaa sanoa syytä teolleen. Mä päättelin, että se on ihan yksinkertaisesti häiriintynyt koko äijä. Mitäpä tuosta, ei ole sen jälkeen näkynyt, eikä ikäväkään ole tullut. :D
mäkin tiedän yhden tollasen tapauksen ja mies on ihan mukava ja hyvä isä... en osais antaa kyllä mitään diagnoosia, mutta totuuden tiedän.
osapuoli asiassa.
Mies väittää, ettei tarkoituksella ole tehnyt mitään, vaan oli vaan mennyt pää niin sekaisin ihastuksesta.
Mä väitän, että todellakin hän tiesi koko ajan miten asiat on. Koko ajan tiesi olevansa parisuhteessa ja tietoisesti petti tätä.
Todellakin tiesi, ettei uusi tyttöystävä tiennyt vanhasta suhteesta ja tietoisesti valehteli olevansa eronnut.
Todellakin ihan tahallisesti ja tietoisesti teki väärin molempia naisia kohtaan.
Itsekäs, valehteleva paska ja pelkuri. Siinä sulle diagnoosi.
ihan samanlainen. Kertoi mulle eron jälkeen, että petti kolmesti. Nyt seurustelee, samalla antaa mun ymmärtää, että palataan yhteen. Hän sanoo, että edetään rauhassa, eikä puhuta, että meillä on suhde... ym paskaa. Sitten hän käy aina välillä panemassa parhaan kaverinsa vaimoa. Ja lisäksi satunnaisia juttuja. Kaikille on ihana ja kiltti, maailman reiluin mies. Mainostaa siis itseään oikein oikeudenmukaisena, kilttinä ja reiluna tyyppinä. Todellisuudessa ei taida tuntea mitään:(
kunnes tajusin päästä siitä eroon. Tuollaiset saa vaikka mitä pahaa aikaiseksi ja ihan "hyvää hyvyyttään". Mä oikeesti luulen ettei ne itse edes tajua asiaa.
on yksi tuttu, joka on vanhempien tätien suosikki ja kultapoika, vaikka onkin 4-kymppinen mies. Teeskentelee ja mielistelee ihmisiä, oikeasti halveksii selän takana kaikkia ja on todella itsekäs ja ahne. Ei varmasti tunnista itsessään kielteisiä piirteitä vaan uskoo valheisiinsa itsekin. Naissuhteista ei tule mitään, koska teeskentelyä ei voi jatkaa arjessa kauaa. Sitten voi taas itkeä kuinka naiset ovat pahoja (ja kiltti mies ei kelpaa!!!). Päässähän sillä viiraa.
On vain hyväksyttävä, että tällaisia vatipäitä on ja pysyttävä kaukana, kun sellaisen tunnistaa.
Syyttää vieläpä, että mä olen laittanut sen pään niin sekaisin, ettei tajunnut mitä tekee!!!
Mitä tommoselle ihmiselle pitäis tehdä?
Ja kiltti ja vähään tyytyväinen avovaimonsa on valmis antamaan kaiken anteeksi ja jatkamaan suhdetta ton petturimiehen kanssa, kun on niin kiltti ja avulias!!!
Mies on pyydellyt multa anteeksi, mut eihän tommosta tietoista väärintekoa voi antaa anteeksi, eihän!
Uskomaton tapaus! Pitäis kuohita tommonen valepukki!!
He selvästi sopivat toisilleen. Jatka sinä matkaa. Ei tuollaisella kahjolla kukaan normaali ihminen teekään mitään.
Ja tämä kuuluu sulle miten?
Heidän asia tuo on.
Ulkopuoliset ei aina edes tiedä muitten suhteista.
Jos nyt hankkisit oman elämän ja annat muitten olla?
Neuvoja hei! Miten murtaa kiltin ja hyvän miehen myytti?
on usein piiloaggressiivinen ja manipuloiva. Eli ei ollenkaan kiltti. Mä en luota ollenkaan ylikiltteihin ja kohteliaisiin ihmisiin; he ovat usein niin tunnelukossa etteivät kykene kantamaan mitään todellista vastuuta mistään ja ovat tehneet myös sen päätelmän että ovat parempia kuin muut. Kun he teeskentelevät kilttiä, muille jää pahan osa. OIkeasti kiltti ja luotettava ja vastuullinen ihminen kykenee rehellisyyteen ja myös ilmaisemaan vihaa. Kohteliaisuus ja "kiletteys" voi olla pahinta mahdollista vallankäyttöä. Jos ei kykene rehellisyyteen on valehtelija tai sitten jonkun holhoojan tai lääkityksen tarpeessa.Jokainen aikuinen on itse vastuussa teoistaan, vaikka olisi kuinka kiltti.
Erinomainen kiteytys asiasta!
Voi olla hyvinkin hämäävää toi kiltteys. Mutta nyt kun kirjoitit piiloagressiivisuudesta ja manipulaatiosta, tajusin sellaista kyllä havainneeni... Jonkinmoisessa tunnelukossa on varmaankin, koska esim suuttumaanhan sitä ihmistä ei kuulemma koskaan ole saanut kukaan.
Mutta ilmeisesti niin ja semmoisen kanssa voi elää ihan tyytyväistä elämää??
ja sitä harmittaa, kun vaimo nappasi kuitenkin pidemmän korren... nooo, korren kuitenkin. Itsekin olisi halunnut, vaikka kuinka yrittää antaa toista kuvaa. =D