Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas moukat liikenteessä

Vierailija
29.05.2012 |

lasten kevätjuhlissa ym. Klampsitaan pokkana toisten vanhempien eteen,jotka istuu paikallaan ja aletaan kuvaamaan. Jatkossa a) Tulkaa ajoissa, että saatte parhaat paikat b) jos omalta paikalta ei saa kuvattua niin sitten kuvatkaan jossain reunustulla, niin että ETTE ole muiden edessä

c) me muutkin tahtoisimme katsoa lastemme esityksiä ei teidän takapuolia ym...

d) jättäkää se minä-minä-eikä kukaan muu ajattelu kotiin....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, minustakin on vähän moukkamaista kävellä muiden eteen kuvaamaan. Mutta jos sieltä reunalta ei saa kuvattua, niin saa siihen vähän keskemmällekin tulla, kun ei montaa sekuntia siinä ole. Lapsiaan hekin haluavat nähdä, ihan kuten sinä ap tai minä.

Eli piipahtaa saa, olemaan ei jäädä.

PS: seuraavalla kerralla voisit ap ihan kunnolla sanoa, että "anteeksi, voisitteko väistyä, me emme näe täältä nyt yhtään mitään".

Vierailija
2/4 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen jolle on vähääkään opetettu toisten huomioon ottamista tajuaa ettei missään esityksessä mennä toisten eteen kuvaamaan yhtään mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jokainen menee vuorollaan hyppimään kameran kanssa eteen kun oma nuppuliini esiintyy!

Vierailija
4/4 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin tämä yksi täti kuvasi videokuvaa ja seiso koko ajan yhden mummon edessä, mummo sanoi hänelle ja moni muukin, ei mennyt jakeluun.

Taidat olla itse näitä mä nyt kuvaan omaa muksuuni, viis muista. Onko se itsekästä, että itse tulee ajoissa paikalla ja kuvaa lastaan niin, että muutkin saa nauttia omien lastensa esityksistä?

ap

No joo, minustakin on vähän moukkamaista kävellä muiden eteen kuvaamaan. Mutta jos sieltä reunalta ei saa kuvattua, niin saa siihen vähän keskemmällekin tulla, kun ei montaa sekuntia siinä ole. Lapsiaan hekin haluavat nähdä, ihan kuten sinä ap tai minä.

Eli piipahtaa saa, olemaan ei jäädä.

PS: seuraavalla kerralla voisit ap ihan kunnolla sanoa, että "anteeksi, voisitteko väistyä, me emme näe täältä nyt yhtään mitään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme