Rv. 17 konserttiin
Onko sikiölle terveydellistä haittaa kovaäänisestä konsertista näillä viikoilla, kyseessä ensi viikon Metallican konsertti, eli meluaste nousee melko korkealle. Uskaltaisitteko mennä?
Kommentit (9)
Voi mennä,ei ole haittaa :)
PS: sullahan on tietysti viides lapsi tulossa ja esikoinen jo armeijassa :)))
jotkut artistitkin saattaa esiintyä viimeisillään raskaana. t:kolmonen
vieläpä näin vanhemmalla iällä, mutta nämä raskausasiat on niin uusia mulle.. :)
t. ap
Taisin olla raskausviikoilla 28, kun olimme kesäteatterissa katsomassa musiikkinäytelmää.
Ukko potki mahassa niin perkuleesti, kun musiikki soi. On aika musikaalinen poika nytin ikää 5 v.
Ei haittaa. Vanhana ainokaisensa saanut.
Olin viikkoa ennen synnytystä Suomi Portugal matsissa Helsingissä ja ei mitään ihmeellistä.
kyllä munkin mahassa on potkittu kun konsertissa ollaan istuttu! se oli jotenkin ihanaa, et vauva oli mukana meiningissä:)
Siis miks et vois mennä? En mä kyllä ollut esikoista odottaessa noin pälli.. Eikä kukaan ystävistänikään. Kotonako sun pitäis kökkiä 9kk?
olevan esikoisen odottaja :O yleensähän niitä "lapsia" on jo liuta, nyt vaan satuttiin kysymään jotain ihmeellistä.. Ja tosiaan ensimmäiset jo murrosiän yli päässeitä :) kai se tuo jotain katu-uskottavuutta palstalla :D
vaimentavat.
Minä olin erään bändin keikalla päivää ennen synnytystä =)