Turun 3d/4d ultrasta kokemuksia kaivataan!
Hei!
Ollaan menossa ky. ultraan muutaman päivän päästä jolloin on 24 raskausviikkoa täynnä. Olen odottanut ultraa kun kuuta nousevaa, mutta nyt olen useammalta taholta kuullut pelkkiä negatiivisia kokemuksia koskien nimenomaan Turun Medisonarin ultrausta.
Te jotka olette tässä käyneet, mikä on mielipiteenne?
En aio aikaa perua, mutta kieltämättä tuli hieman sellainen olo että meneekö 150¿ aivan " hukkaan" ..
Kuvat ovat kuulemma erittäin huonolaatuisia, dvd:tä sieltä ei saa ja ultraajatkaan eivät oikein hallitse laitteitaan.
Kokemuksia kaivataan!
Kiitos etukäteen!
Kommentit (6)
...voin suositella Pertti Paloa lämpimästi. On tyksissäkin nimenomaan ultraerikoislekuri ja ottaa vastaan juuri Medisonarissa. Jos siis aikasi hänelle, niin en usko että ainakaan lääkäri pilaa kokemusta.
tu ja hulivili 29+6
... mutta minä puolestani olen kuullut pelkkää positiivista. Ja Pertti Palo on kyllä [b]Todella Taitava[/b] ultraaja (samoin myös Eeva Ekholm, joka myös käsittääkseni tekee 4d:tä Medisonarissa), joten en oikein usko, että voisi olla kovin negatiivinen kokemus. Mutta kuten sanoin: omakohtaista kokemusta ei ole juuri Medisonarista; ultraajista kylläkin!
Itse olen myös harkinnut Medisonarin 4d:hen menemista, joten jos vaan millään jaksat, niin kerrotko kokemuksiasi, kunhan olet ultrassa käynyt :)
Meidän ultraaja on joku vieraileva tähti Helsingistä, muistaakseni Sirkka Liukkonen nimeltään. Tiedän myös Pertti Palon, mutta hänelle emme päässeet (tai ei tullut kysyttyä..).
Tulen sitten kertoilemaan millainen kokemus oli!
Lisää mielipiteitä otetaan silti kiitollisena vastaan :)
Lupasin kirjoittaa sulle torstaisesta 3d/4d ultrasta. Kokemus oli kyllä tosi kiva! Lääkäri käytti sekä 4d että 2d, viimeksi mainittua lähinnä tarkistaakseen sikiön mitat, sisäelimet, napanuoran virtaukset yms. 4d:ssä katsottiin sitten taas vauvan liikkeitä enemmän ja kasvoja. Kasvot näkyivät hyvin, onneksemme vauva poseeerasi auliaasti :) Saimme mukaamme paljon kuvia ja Sirkka Liukkonen oli ihan asiallinen lääkäri. Tämä kesti n. 30min ja hinnaksi jäi n.149¿.
Suosittelen kyllä lämpimästi, vaikka hinta on aika suolainen. Kuulemma rv 24 alkaa olemaan viimeisiä viikkoja tälle 4d:lle, eli kannattaa mennä hieman aikaisemmin, sillä vauva alkaa olla jo niin iso!
Jos päätät mennä tähän ultraan, niin kehottaisin syömään esim jonkun suklaapatukan juuri ennen, jotta ei käy niin että vauva nukkuu koko ultrauksen ajan..
Oli kiva kuulla kokemuksiasi ja hyvä, että tuli puheeksi tuo ajankohta: itse olisin saattanut lykätä ultraa pidemmällekin! Kiitos siis vinkeistä ja kokemusten kirjoittelusta :)
..ilmeisesti Medisonarissa käyneitä??!!