G: Montako yh:ta tunnet?
Itse tunnen 7. Tunnen enemmän yksinhuoltajaäitejä kuin perheenäitejä, surullista.
Itse yhden lapsen äiti, naimisissa, vielä. Toivottavasti pitkään.
Kommentit (10)
Tai lapsen eskarikavereissa voi olla joku jolla yh-äiti, mutta en tiedä tarkemmin. Ainakin yhden eskarikaverin vanhemmat asuvat erillään, mutta luullakseni äidillä uusi mies joka asuu perheessä/ovat naimisissa. Ei tunneta niin hyvin, että olisi tarpeen tietää.
Joku entinen työkaveri on myös yh, mutta ovat enemmän hyvänpäivän tuttuja.
Tosin itse olin vähän aikaa yh, mutta en ole enää. Mainittakoon, etten ole eronnut vaan jäin leskeksi, se tuntuu monille yh-stereotypioita rakastaville olevan merkittävä yllätys.
Tosin itse olin vähän aikaa yh, mutta en ole enää. Mainittakoon, etten ole eronnut vaan jäin leskeksi, se tuntuu monille yh-stereotypioita rakastaville olevan merkittävä yllätys.
siis eronnutta. Kaikilla uusi puoliso.
Asutko pohjois-pohjanmaalla?
Nopeasti laskettuna viisi plus kaksi yh-isää.
Itsekin olin totaaliyh esikoisen kanssa kun mies jätti minun ollessani viimeisilläni raskaana. Nyt olen naimisissa.
Kummallakin afrikkalaiset lasten isät. Ja minulla ei sitten ole mitää afrikkalaisia vastaan, mainittakoon.
Surullista on paskoissa suhteissa roikkuvat.
Yleensä eroon on ollut hyvä syy, näillä miehillä esimerkiksi äitien alkoholismi. Pari lasia viiniä on muuuttunut suuremmaksi ja suremmaksi.