Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä hoikka, jolle

Vierailija
28.05.2012 |

laihana pysyminen ei ole itsestään selvää.

Miten syöt? Siis syötkö kaikki suositellut ateriat, vai jotenkin muuten?

onko jokin kokonaan pannassa, ja vältteletkö jotain.

Käytätkö ollenkaan alkoholia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 kaloria päivässä. Yleensä 1200. Liikun 4-6 kertaa viikossa ja liikunta on rankkaa. Työni on kevyttä.

Syön kaikkea, mutta noissa rajoissa. Alkoholia käytän aika vähän.

Mulla on pieni kulutus ylipäätään. Sitä ei ole nostanut edes lihasmassan huomattava kasvattaminen. Esim. kahden tunnin juoksulenkillä menee noin 550 kaloria. Tämänhän "pitäisi" mennä jo tunnissa!!

Enkä siis ole mikään tikkulaiha, bmi 20,5.

Vierailija
22/33 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

26:lle. Mä syön enemmän kuin mun mies ( 186cm/ 105kg kaappi, siis lihasta paljon) ja kunaan mun miespuolisista työkavreista. Mutta kun syön usein, pieniä aterioita ja liikun paljon, niin voin syödä heittämällä välillä isompiakin annoksia ja kulutan sen pois. Kun mulla on vapaapäivä, olen liikkeessa n. klo 9-15 ennenkuin edes välttämättä istun alas. Siivoilen, keräilen leluja, olen lasten kanssa pihalla, vien pyykkejä kaappeihin jne jne, plus treenaan lähes päivittäin joko salilla tai aerobista. Tottakai sitten kompensoituu, eli jos syön ison annoksen hernemaissipaprikaa, jauhelihaa ja raejuustoa, niin mulla on nälkä jo 3 tunnin kuluttua. Nämä ovat siis isoja "miesten" annoksia, mistä miehelle siis tulisi täysi olo. Ihmiset vaan on niin tun tyhmiä, että halauavat mieluummin syödä sen pikkuriikkisen lihapiirakan kahdella nakilla koska se on "hyvää". Eli annos on "pieni", mutta energia-arvi suuri. Eli hyvä yksinkertainen 26, SIKSI pystyn syömään "kolmen miehen annoksia", koska niissä on ravintoaineet kohdillaan ja elimistö käyttää kaiken energian, eikä jää kylkiin turhia rasvoja.

Mutta kuten sanottua, syön paljon :)

Eli esimerkkinä, vedin kerran 2 normikokoista ravintolapizzaa kankkusessa putkeen, vähän tuli ähky, mutta seuraavana aamuna oli vatsa littana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön ison annoksen hernemaissipaprikaa, jauhelihaa ja raejuustoa

SIKSI pystyn syömään "kolmen miehen annoksia", koska niissä on ravintoaineet kohdillaan ja elimistö käyttää kaiken energian, eikä jää kylkiin turhia rasvoja.

Eli esimerkkinä, vedin kerran 2 normikokoista ravintolapizzaa kankkusessa putkeen, vähän tuli ähky, mutta seuraavana aamuna oli vatsa littana :D

Ei ole yhtään ristiriitaista tekstisi...

Vierailija
24/33 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/3 on enemmän kuin puolet....

Lihasta valitsen mieluiten kanan. Kalaakin tulee syötyä paljon. Salaattia aina vähintään 2/3 lautasesta, mieluusti vaikka puolet. Pizzaa syön kerran tai pari kuussa.

Vierailija
25/33 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala:ruispala, välissä meetwursti, juustoa, kurkkua ja oivariinia + iso kuppi kahvia maidolla

lounas: salaattia ja kasviksia 3/4 lautasesta 1/4 kalaa, kanaa tai lihaa. + lasillinen maitoa. joskus kastike + hiukan peunaa, riisia tai pastaa.(yritän olla lounaalla syömättä juurikaan pastaa tms.)

välipala: banaani + kuppi kahvia maidolla

päivällinen: ihan normaali kotiruoka eli esim pastaa ja jauhelihakastiketta + salaattia.

iltapala: rahka hedelmien tai marjojen kera

nyt kevään ajan olen vähän lipsunut, että olen syönyt leipää iltapalalla ja olen aika laiskasti tehnyt salaattia päivällisellä.. ja heti tuntuu ja näkyy vyötäröllä!

tuo on siis arkipäivien ruokailu, viikonloppuisin otan rennosti ja herkuttelen ainakin toisena päivänä. toisaalta usein tulee syötyä viikonloppuisin vain yksi lämmin ateria päivässä.

Vierailija
26/33 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vääntää rautalangasta...Kivaa ja aurinkoista kesää Sulle :)

Vierailija
27/33 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä hoikkana pysyminen ole kaikille ikihoikillekaan itsestään selvää.

Ei ole mukava kun paino ei vain nouse vaikka söisi kolmen miehen annoksia ruokaa ja pullia, leivoksia, jäätelöä ym herkkuja päälle. Vaikkei edes liiku niin ei paino nouse.

Tai no mielummin tällanen vaiva ku lihavuus...

Vierailija
28/33 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä hoikkana pysyminen ole kaikille ikihoikillekaan itsestään selvää.

Ei ole mukava kun paino ei vain nouse vaikka söisi kolmen miehen annoksia ruokaa ja pullia, leivoksia, jäätelöä ym herkkuja päälle. Vaikkei edes liiku niin ei paino nouse.

Tai no mielummin tällanen vaiva ku lihavuus...

kiitos vastauksesta.

Vierailija
29/33 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 170 / 52. Vatsanseurudlta kyllä löytyy pieni makkara, mutta ei tässä nyt kai kysyttykään sixpäkki-kuntoisista.

Syön lähes kaikkea mitä haluttaa. Makealle en ole lainkaan perso, mutta sitäkin enemmän suolaisille herkuille. Olen lähes addiktoitunut pizzaan ja muuun pikaruokaan! Tulee niitä syötyä useamman kerran viikossa. Onneksi paino ei nouse suuresti, muuten olisin varmaan satakiloinen. Silti koitan nyt pitää itsestäni huolta paremmin, ja vältän turhaa mässäilyä jotta kehtaa olla uimarannalla kesällä :)

Vierailija
30/33 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tiedä missä kunnossa on synnytyksen jälkeen.

Ei auttanut minun painonnousuun sekään. höh.

Vierailija
31/33 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastausta

Noista, syön mitä tahdon, mutta en liho, kun ei ole oikein vastausta kysymykseen. Mutta kiitos niistäkin.

Vierailija
32/33 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lämmin ateria päivässä, aamupala ja 2 välipalaa. Paljon kasviksia, kalaa ja ruisleipää. Mikään ei ole kiellettyä kunhan ei överiksi vedä. Alkoholia hyvin harvoin ja silloinkin pieniä määriä, mieluummin pistän kalorit oikeisiin herkkuihin :D

Vierailija
33/33 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tiedä missä kunnossa on synnytyksen jälkeen.

Ei auttanut minun painonnousuun sekään. höh.

Ja ruumiinrakenne kuitenkin useimmiten peritytyy. Hänellä onneksi näköjään isänsä puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi