saako lentokoneeseen ottaa lapselle evästä?
Kommentit (11)
mutta ei turvatarkastuksesta läpi eli juotavaa voi ostaa koneeseen turvatarkastuksen jälkeen
Saa sinne aikuisellekin ottaa evästä kunhan ne ei ole nesteitä.
koneessa olleissa "ohjeissa" luki ettei omia eväitä saa olla mutta eipä sitä kukaan valvonut...
lennolle saa ottaa mukaan mitä evästä vain. Itse välttäisin kovin sottaavaa ja haisevaa, esim heseateriaa :D Itselläni on aina omat eväät mukana (leipää ym.), kun 50% kerroista ovat sössineet erikoisruoka-annokseni.
kunhan pakattu alkuperäis pakkauksiin. Eri maihin tietty saattaa olla eri tullimääräykset sitten kun koneesta poistutte...
Suomessa haluavat eväät nähdä ja vauvan maidonkorvikkeet siis nesteinä saa kuitenkin koneeseen sisälle mennä. Kannattaa pakata käsimatkatavaroihin muovipussiin joka helposti kaivettavissa esille. Mua vaadittiin kohdemaassa kotiin tultaessa maistamaan yhtä tuotetta jonka olin sieltä maasta ostanut. Sanoin lopulta että heitä roskiin, enhän mä mitään sillä avatulla purnukalla tee kun en saa sitä missään lennolle asti säilymään että kannattaa ehkä ottaa vähän vararavintoa ja samaa tavaraa että jos joku pitää avata. Hauskaa matkaa!
ei Hki-Vantaalla eikä Euroopan kentillä. Toki näkyväthän ne turvatarkastuksessa, mutta ehkä heillä on muita kiinnostuksenkohteita kuin matkustajien voileivät. Ja joku (avaamaton) (suomenkielinen) purkki voi tietty herättää kiinnostusta.
kunhan pakattu alkuperäis pakkauksiin. Eri maihin tietty saattaa olla eri tullimääräykset sitten kun koneesta poistutte...
Suomessa haluavat eväät nähdä ja vauvan maidonkorvikkeet siis nesteinä saa kuitenkin koneeseen sisälle mennä. Kannattaa pakata käsimatkatavaroihin muovipussiin joka helposti kaivettavissa esille. Mua vaadittiin kohdemaassa kotiin tultaessa maistamaan yhtä tuotetta jonka olin sieltä maasta ostanut. Sanoin lopulta että heitä roskiin, enhän mä mitään sillä avatulla purnukalla tee kun en saa sitä missään lennolle asti säilymään että kannattaa ehkä ottaa vähän vararavintoa ja samaa tavaraa että jos joku pitää avata. Hauskaa matkaa!
Voiko Suomen sisäiselle lennolle ottaa mukaan itsetehtyjä makeisia ja leivonnaisia?
Vierailija kirjoitti:
Voiko Suomen sisäiselle lennolle ottaa mukaan itsetehtyjä makeisia ja leivonnaisia?
Tottakai. Mitä tahansa elintarvikkeita voit ottaa kunhan ne ei ole nesteeksi luokiteltavia. Esimerkiksi joku kinuskikastike ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Mitä tahansa elintarvikkeita voit ottaa kunhan ne ei ole nesteeksi luokiteltavia. Esimerkiksi joku kinuskikastike ei käy.
Hyvä. Kiitos!
..ne mitään halua nähdä. Eikä niiden tartte olla "alkuperäispakkauksissa". Mekin tehdään ihan omin kätösin säilyviä eväitä erikoisruokavalioiselle mukaan että kestää monen lennon aikana. Kaikki lentoyhtiöt eivät pysty toimittamaan erikoisruoka-annoksia kun ne poikkeavat yleisistä. Että ihan rauhassa vaan ja hauskaa matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut pakata ne tuliaispurnukat matkatavaroihin eikä käsimatkatavaroihin, jos ei ollu tarkoitus syödä niitä koneessa.
kunhan ne ei ole nesteitä.