Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NELJÄT HÄÄT Nelosella klo 20! (uudet jaksot)

Vierailija
27.05.2012 |

Oletteko huomanneet, että Neljät hään alkaa taas. Ekassa jaksossa on esittelyn perusteella morsmaikku, jolla on mielipide joka asiasta...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin unohtaa

t. hääohjelmafani :D

Vierailija
2/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Yasmin on sen tyylinen ihminen etten tykkää. Ootan eniten ton kotiäidin häitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa itsekin miettinyt ja nyt mietin vielä suuremmalla syyllä. Mutta inhottavan negatiivisia nämä vierasmorsiamet, hyi!

Vierailija
4/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin karseita ihmisiä??

Vierailija
5/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa itsekin miettinyt ja nyt mietin vielä suuremmalla syyllä. Mutta inhottavan negatiivisia nämä vierasmorsiamet, hyi!

Vierailija
6/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa tuo noitten engatiivisuus. Odotin oikeasti tätä ohjelmaa ja kaiken hauskuuden vie tuo nyrpeys. Esittäisi edes, että on hauskaa. Olen itse ollut häissä joissa ei ole ollut tunnelma korkea mutta omalla asenteella ja illan edetessä juhla on aina kääntynyt iloiseksi.

Nuo on menny tonne liian negatiivisella asenteella ja tyylillä "se mitä mä en huolis OMIIN häihini, ei sovi muillekaan" Just. Tällä hetkellä varmasti noilla kaikilla on harmillinen fiilis kun jokainen on haukkunut toinen toisensa häät.

Mitä ne menee tonne jos on tollasella asenteella??

Vierailija
7/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän olevinaan jotenkin parempi ja varma voitostaan?? Miksi tuollaiset negatiot tuota Kaisaa kohtaan?

Vierailija
8/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen aika lapsellinen ihminen tästä Jassusta..

Vierailija
9/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on katkera ja lapsellinen tapaus :D perus juntti. Viinaa kiskotaan kaksin käsin ja haukutaan muitten häät. "SE PILAS MUN HÄÄT BYÄÄÄÄÄÄÄ!" anna mun nauraa lapsi

Vierailija
10/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän leikkaajan osuuden ohjelman kulkuun ja sen että jokainen haluaa voittaa ja antaa huonohkoja pisteitä toisilleen, mutta silti...Kiva sit ku järjestää omat häät miettiikö muut tommosia :D Miks toi vaalee emäntä oli ihan homssuisen näköinen toisen häissä...

Vierailija
11/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaas yasminen meikkejä :DD tos ku ne oottaa et kuka voittaa. KARSEE!

Vierailija
12/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhee, pikkusen tummat silmänalusetki!!

Vierailija
13/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaisan ois pitäny voittaa. Mut sit tää jassu meni ja anto huonot pisteet. muut kehu niitä häitä. Sit lopuks ku ei voittanu ni sano "noil muilla kolmella on nii läheiset välit" Katkera :D opettelis meikkaa ja menis käytöskouluu

Vierailija
14/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porilaisuus selittää paljon

Paljon on huonosti käyttäytyvää porukkaa täälläkin, mutta onneksi eivät ole aikaisemmin menneet televisioon sitä näyttämään. Ja onneksi on myös paljon sivistynyttä, mukavaa väkeä.

T: Uusporilainen

Vierailija
15/32 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin?

Vierailija
16/32 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten ihmisten haukkumiseen. Kuka tollasiin edes hakee kuka siis halua akkalauman irvailemaan omiin häihinsä. Katso ne vieraatkin niitä kieroon. Kaikki haukku kaikkia silti omat häät olleet sen kummemmat.

Vierailija
17/32 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö enää mistään??

Vierailija
18/32 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelosen ruutu palvelussa ei ainakaan oo ku joku viime vuoden jakso :(

Vierailija
19/32 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä mitä se Kaisa teki?

Yasmin valitti, että oli naama norsunvitulla ja pilasi hänen häänsä!?!

Vierailija
20/32 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, just sattui että muut kilpailijat saivat valita voittajaparin. Jos Yasmin olisi ollut vähän ystävällisempi muille kilpaolijoille, niin olisivat varmaan saattaneet voittaa. Nyt sai pitkän nenän, kun haukkui Kaisan ja Kaisa sai päättää kuka lähtee häämatkalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän