"muka" tietämämättömät ämmät...
Liian monessa pedoperheessä rouva "aukilouhottu römähtämispisteessä oleva-louhos" on onnellisen (onnettoman??) TIETÄMÄTÖN miehensä pedopuuhista.(kaikissa mediassakin olleissa tapauksissa ämmät "muka" tietämättömiä....) hah!
Olisiko syy se, että on liian kaameaa päästää tajunnantasolle totuutta siitä, että itse ollaan puhkinussitussa kunnossa ja ukolla mielessä vain sairaat perversiot päinvastaisesta? Onhan se ristiriitaista.
Jännä, että saavat pitää kalunsa (sen senttisen töpömallin) eikä edes kemiallista kastraatiota tehdä.
Kommentit (7)
3. sä oot just niitä tahallaan väärinymmärtäviä ämmiä.... oot osas ansainnut.
Vaikka pedofiilin rouva olis pullonkaulaakin kireämpi huippumalli pedo valitsee naapurin lihavan ja ruman viisivuotiaan.
kun minulla ei ole mitään käsitystä, mitä/mikä on "rouva aukilouhottu römähtämispisteessä oleva-louhos".
kun minulla ei ole mitään käsitystä, mitä/mikä on "rouva aukilouhottu römähtämispisteessä oleva-louhos".
KYLLÄ NE ÄIDIT SEN TIETÄVÄT, mutta uhraavat lapsensa mieluummin kun rikkovat perheensä. Että sellaista äidin rakkautta se on...
Kyllä jokainen äiti tietää, että jos lapsia käytetään perheessä hyväksi se IHAN VARMASTI näkyy lapsessa ja jotenkin perheen ilmapiirissä..joka muuta väittää VALEHTELEE.
etenkään, jos ei ole mitään virallista näyttöä.