Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luuseri, syrjäytynyt jne.

Vierailija
27.05.2012 |

Tiedostan asian hyvin, en vaan tiedä, miten saan asian muutettua, vai saanko mitenkään?

Tuntuu turhalta edes hakea mihinkään koulutukseen, kun tunnen olevani niin yksinkertaisen typerä, että juuri ja juuri selviän perusasioista. Ja saan jatkuvasti palautetta siitä, miten tyhmä ja jälkeenjäänyt olen. Sosiaaliset tilanteet (uusien ihmisten) kanssa ovat vaikeita, en esimerkiksi osaa sujuvaa small talkia ja annan itsestäni aina hyvin negatiivisen ensivaikutelman... Hiljainen, sisäänpäinkääntynyt, arka, epämiellyttävä.

Hiljaisuus ja ujous olisivat varmasti viehättäviä piirteitä söpöllä tytöllä, mutta kun ulkonäkönikin on epämiellyttävä (vaikka meikkaan, mietin hiukan pukeutumistani ja laitan hiuksiani).

Kavereideni kanssa (joita on pari) osaan olla riehakas, puhelias, innostuva ja keskustella niin pinnallisista kuin syvällisistäkin asioista (toisaalta tämän takia myös teen itsestäni hieman "hölmön").

Multa vaan puuttuu joku olennainen taito, jota tarvitsee ihmisten kanssa olemiseen. Ja kaiken lisäksi tuo saamani palaute - miten siihen pitäisi suhtautua? Jäädä tähän paikoilleni, koska olen tyhmä? Vältellä ihmisiä entistä enemmän? Hyväksyä tämä yksinäisyys, vaikka en mitään muuta niin paljon tahtoisi, kuin rakkautta? Sietää sitä, kun "paremmat ihmiset" katsovat nokkaansa pitkin, koska en saa mitään aikaiseksi (eli koulutusta ja työtä)?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan itseään varten. Mieti mitä SINÄ elämältäsi haluat, ei mitä muut haluavat. Hae jotain töitä joihin ei vaadita koulutusta, kahvilaan tai johonkin kauppaan vaikka? Siinä saa hyvää harjoitusta. Hymyile paljon, ole ystävällinen, katso silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi