Muilla hoikilla naisilla ylipainoista miestä?
Ja miten siihen suhtaudutte?
Itse olen hiukan alla 170cm ja 52kg. Mies saman mittainen, mutta luulisin, että kohta painaa 130kg. Ei ahkä näytä niin "läskiltä" miltä tuo lukema kuulostaa, mutta paino on koko yhdessäoloajan noussut. Ennen ekaa lasta n. 4 vuotta sitten paino oli ehkä normin ylärajoilla, mutta sen jälkeen tullut nopeaan lisää. Itse olen neljästä raskaudesta huolimatta pysynyt mitoissani.
Onko ketään samassa "jamassa" ja ottaako päähän? En mitenkään häpeä miestäni eikä pieni maha häiritse -päinvastoin pidän siitä-, mutta nyt alkaa olemaan jo selvästi tosi ylipainoisen näköinen. Ihme kyllä lenkkeilee, harrastaa, jaksaa, on reipas lasten ja kotitöiden suhteen, mutta aika epäsuhtainen pari alamme olla!
Kommentit (3)
tosin ei ihan noissa mitoissa, mutta lihonut on 20kg siitä kun tavattiin... Mä en ole kolmen lapsenkaan jälkeen sen isompi kuin ennenkään (bmi 18-19)
Sinänsä en yleensä asiaa ajattele, ei haittaa makkarissa jne... mutta onhan se nyt totuuden nimissä sanottava, että ei se nyt ihan niin hottis enää ole, jos yrittää puolialasti siltä näytää sohvalla...
No seksielämä meillä on tosi hyvää ja rahaa en tarvitse euroakaan mieheltä, koska käyn itsekin töissä..