Tutkaillaanko sektiossa naisen alapäätä?
Miksi pitäis olla karvaton tms. ja löystyykö pimppa sektiosta?
Kommentit (11)
Arpi tulee kuitenkin niin alas vatsalle, että karvat ovat haittana muuten.
Mulle tehty 2 sektiota (perätila ja raskausmyrkytys) ja molemmissa kokeiltu ihan normisti miten on kohdunsuu auennut yms. Aivan samalla tavalla alapäätä ronkitaan, paitsi avautumisvaiheesta loppuun asti jää ronkkimatta.
Mulla oli enimmillään 5 lääkäriä rivissä katsomassa aamukierroksella kun yksi lääkäri teki sisätutkimusta.
seurataan vuotoa, jolloin kurkitaan pöksyihin.
Mulle tehty 2 sektiota (perätila ja raskausmyrkytys) ja molemmissa kokeiltu ihan normisti miten on kohdunsuu auennut yms. Aivan samalla tavalla alapäätä ronkitaan, paitsi avautumisvaiheesta loppuun asti jää ronkkimatta.
Mulla oli enimmillään 5 lääkäriä rivissä katsomassa aamukierroksella kun yksi lääkäri teki sisätutkimusta.
niin kohdunsuuta ei tutkita.
Sen verran tutkaillaan että katetri laitetaan.
Minulla ei ainakaan ajeltu yhtään mitään, ei se viilto nyt niin alas tullut.
Sen verran tutkaillaan että katetri laitetaan.
Minulla ei ainakaan ajeltu yhtään mitään, ei se viilto nyt niin alas tullut.
Mulla oli enimmillään 5 lääkäriä rivissä katsomassa aamukierroksella kun yksi lääkäri teki sisätutkimusta.niin kohdunsuuta ei tutkita.
ja ultrattiin myös kohdunsuu.
t. Se kahdesti sektioitu
Minulla ei ultrattu eikä kokeiltu mitään kohdunsuuta.
-7-
mikään hullu napaan asti reuhka olekaan.
Mulla oli sovittu sektio Kotkassa ja ultrattiin vielä ennen sektiota, että jos vauva olisi kuitenkin kääntynyt toisinpäin.
ylimmät karvat pois, koska siihen karvoituksen yläreunaan tulee se viilto. Sen verran alakertaa pitää tutkailla, että laitetaan virtsakatetri.
Lantionpohja löystyy raskauden lopulla joka tapauksessa, koska kroppa valmistautuu synnytykseen.