Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tönäisy mielestänne parisuhdeväkivaltaa?

Vierailija
26.05.2012 |

Mies tönäisi minua sohvalta niin, että kaaduin lattialle. Jalkani osuivat metalliseen sohvapöytään ja sain niihin mustelmia.

Kaaduttuani jatkoi huutamista. Ei tullut pelästyneenä tarkistamaan, miten kävi. Kun hänen rauhoituttuaan sanoin, että minuun sattuu, hän pyysi anteeksi. Sanoi, ettei tarkoittanut minun kaatuvan. Halusi vain työntää kauemmas, kun suuttui.

Mitä mieltä av-raati on? Jos sinulle kävisi noin, pitäisitkö sitä ensimmäisenä lyöntinä ja lähtisit?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. nalkuttamalla tai pihtaamalla tai ehkä hänen äitinsä oli kasvattanut hänet väärin. Tiedätkö muuten että Suomessa naiset aiheuttavat 110% väkivallanteoista, myös miesten välisistä.

t. miesasiamies

Vierailija
2/11 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan kuinka kovaa se on sua tönäissyt ja kuinka sohvan reunalla oot ollut, että päädyit lattialle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahallinen satuttaminen on väkivaltaa.

Vierailija
4/11 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tönäsi minut kerran maahan niin että kaaduin selälleni ja loukkasin alaselkäni. Annoin anteeksi ja mies vannoi, ettei satuta minua tuon jälkeen enää. Meni pari kuukautta niin lensin miehen toimesta pää edellä ovenkarmiin ja silmäkulmani aukesi. Lähdin ensiavun kautta kaverin luokse enkä enää takaisin palannut, ero tuli.

Kummallakaan kerralla mies ei pahoitellut tai kauhistunut tilanteen ollessa päällä. Myöhemmin kyllä pahoitteli mutta tyyliin anteeksi, ei ollut tarkoitus aiheuttaa noin suurta vauriota :O

Minusta tuo on ap:n tapauksessa hälyttävää, että mies jatkoi raivoamistaan vaikka näki, että sinuun sattui tönäisyn vuoksi. Jos olisi todella ollut vahinko niin olisi ollut huolissaan ja pahoitellut heti tilanteessa.

Vierailija
5/11 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö miehellä ollut itsellään mahdollisuutta siirtyä, jos kerran halusi kauemmaksi sinusta?

Vierailija
6/11 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin kyllä väkivaltana. Mies katui kovin ja annoin anteeksi.

Vierailija
7/11 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on väkivaltaa.

Selkeät vahingot ja leikkimielinen kiusoittelu ovat asia erikseen. (Enkä tarkoita, että jälkikäteen voi vedota vahinkoon tai leikkiin, vaan että molemmat osapuolet näkevät, ja ovat siinä tilanteessa olleet tietoisia, että tilanne oli vahinko tai tilanne oli leikkiä, jossa toinen oli vahingossa liian kovaotteinen. Tosin näissä tilanteissa ei taida kummallekaan tulla mieleenkään, että kyse olisi väkivallasta.)

Vierailija
8/11 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toiseen koskee edes luunapin verran tarkoituksen satuttaa, niin kyllä se väkivaltaa on. Minulle ei ole mitään merkitystä sillä, tuleeko vammoja vai ei. Muhun ei mies koske kuin hellimistarkoituksessa :)

Eli lähtisin.

Vierailija
9/11 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne. Miehen mielestä mun syy koska menin kaatumaan.. mistä näitä helmiä löytyykin. Onneks ei pahemmin käynyt.

Vierailija
10/11 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta vanha ketju. Vitun uunot. Mitenhän kovasti aloittaja aukoi päätään ennen tönäisyä miehelle?

Vai oliko jo kynsinyt naaman verille?

Vierailija
11/11 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksellinen tönäisy on väkivaltaa.