Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~♥~♥~♥SyYsSäTeEt TiIsTaIhIn~♥~♥~♥

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]vaan kaikille, tämä täti on ihmeen pirteänä yökkönä töissä:)

Hitsi, nuo mun sydämet näyttää ihan simpoille, eikös? Otetaas niistä uusi logo meille tuomaan onnea ;)

Joo, mä edelleen bongaan sitä ovista.. liekö onnistun siinä. Haamuja kun tosiaan tuli sillo kp 9-11 ja eilen tosi tosi haalea haamu. Mut toivon että pamahtaa vahvana vaik tänään... menee vaan vaikeaksi kun en tiedä mistä pissasta sen nyt tekisin.. joo kai mä voisin sitä yksinkin pähkätä ;) ja käyttää maalaisjärkeä..

Vaikka tää on vasta kolmas yritys kierto, mä en jaksais enää yhtään odottaa sitä raskautumista.. sais tapahtua hetimiten.

Mallariina, kiva kuulla teistä raskautuneistakin säännöllisesti ja onnea siihen ultraan ja Jajalle kans, muistinkohan oikein.. no mut toivotaan tosiaan että vahvat sydänäänet kuuluu. Ihan kade olen ku " eksyin" säteiden odotuspuolelle...tahtoo kans sinne.

Voi että tein ihanaa kasvislaatikkoa asukkaille, tosi hyvää, ainakin pari lusikallista jotka maistoin, nami. Kohta pitäis kiikuttaa toinen satsi viereiseen taloon, hui, en haluu ulos ku sit iskee syväjäädytys - siel on niin kylmä... hyrrrrr...hyrrrrrr....

Joo ja tosiaan se eka edventtikin ensi pyhänä, uskomatonta..niin se aika menee. Ja ne joulukortit... pitänee lampsia Tiimariin ostoksille... kunhan kehittäis ensiksi sen idean siihen korttiin. Voi voi,taas näyttää siltä että olen viimeisenä mahdollisena päivänä nuolemassa merkkejä kortteihin.

Joo mutta kai tässä pitäis hommia mennä jatkamaan.. joten kaunista tiistaita kaikille ja rutkasti tärppi ja plussa onnea kanssa sisarille!!!

sätein ~K~ [size=5][color=pink]♥

Vierailija
2/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin taas kirjoittelemaan... negatiivisen tstin jälkeen täti kurvasi sunnuntaina paikalle!! Olen ehkä hieman helpottunutkin, päästään taas tutkailemaan limoja ja pongailemaan ovista :)

Päätin sitten aloittaa tän kuumeilun nyt sitten ihan tosissani. Omaan pienen paheen, tupakan. Nyt kp 3/28-32, sekä kolmas päivä ilman tupakkaa :)

Täytyy jatkaa opettajan kuuntelua, mutta kirjoitellaan lisää uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Kuten väristä huomaatte on olo blue! Eilinen tentti meni vähän... no joo, menihän se. Ihminen kun ei ymmärrä lukemaansa, joten kaikki pitää tehdä kahteen kertaan.. No, luultavasti huomenna saan tietää tuloksen. Siihen asti pidän toivoa yllä.

TERVETULOA Nasketti! Kiva saada taas uusi ihminen mukaan! Kävitkö jo tekemässä esittelyn itsestäs?

Omaa napaa: eilen kävin kattoon yhden laskurin ja sen mukaan tädin pitäis tulla sunnuntaina, mutta ei olis kyllä tarvis. Olis niin kiva antaa porukoille näinkin kiva joululahja ja kertoa sitten jouluaattona koko suvulle (lähes), että nyt sitten ollaan raskaana. Mun mummu olis varmaan ihan into piukalla. Sunnuntaihin asti pidämme lippua korkealla ja sitten tullaan lujaa alas jos se F****n täti kaahaa paikalle.

Huomenna menen jouluostoksille kun koulu alkaa vasta puolilta päivin. Jokos muut ovat tehneet jouluostokset?!?

-Taelsa-

P.S. Ope toi just eilisen tentin. HYLÄTTY TULI!!!! [/color]

Vierailija
4/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DarkViolet]Laitetaan nyt sitten lissää väriä, kun sininen oli jo tuossa edustettuna.. :)

Ensiksi, Taelsalle pahoittelut tentin epäonnistumisesta :/ Mutta kyllähän sitä toisella kertaa sitten jo osaa paremmin, kun virheistään voi oppia.. tai ainakin, jos ope tekee samantyyppisen kokeen.. ;D Mutta kuitenkin. Tsemppaat uusintaan sitten kovasti!

Anulle " onnittelut" tädistä, kun se kerran nyt lopultakin oli jo toivottu vieras. :) Uusi kierto, uudet kujeet ja toivottavasti tällä kertaa tätiä ei enää tarvitsisi nähdä! Ja tsemppiä tupakkalakkoon myös! bdbdbdbd

Kathylle onnea oviksen bongailuun! Ja mukavia unia, joilla varmaan kohta puoliin (ellet jo parhaillaan..) olet! :D

Oma napa: odotellaan edelleen, mitä tuleman pitää.. olo on epämääräinen, välillä niin selkeät menkkatuntemukset, mutta itten taas ei. Ja nää rintojen kolotukset/vilutukset mua nyt vähän epäilyttää.. ;) Eihän tästä ota selvää erkkikään.. :O Nyt on kp 26/26-27 eli ei tässä nyt ainakaan montaa päivää tartte kärvistellä, mutta silti.. ;) Pidetään ne peukut nyt pystyssä kumminkin! bdbdbdbdbd*peukutttaa itselleen..*

Olikos muita samoissa meneviä, kun en millään muista?!?! Oman navan ympärillä pyörii tällä hetkellä tää ajatusmaailma mun.. sori vaan ;) mutta ehkä ymmärtänette! Oon myös yrittäny hieman rajoittaa eilen/tänään tätä koneen ääressä istumista, kun tunnetusti täällä sekoaa... :D

Plussatuulia ja onnea kaikille! :) Pidän taatusti teidät ajantasalla.. :)

[size=4]♥[/size] Jedelede

ps. Kathy, simpat mullekin tuli ekana mieleen noista otsikon jutuista ;D oiva tunnus meidän sakille! :)

Vierailija
5/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pidellyt sen verran kiireitä, ettei ole ehtinyt palstailemaan. Kävin lukaisemassa kyllä vanhatkin pinot.

Pahoittelut negoista, mutta hienoa Olivia, että jaksat olla noin positiivisella mielellä vaikkei tätiä ole näkynytkään. Pahoittelut myös Taelsalle tentistä, tsemppiä vaan uutteen yritykseen!

Joulu on tosiaan tulossa kovaa vauhtia, enkä ole suonut ajatustakaan koko asialle. Me ollaan ensimmäistä joulua nykyisessä kodissaamme, että pitäis varmaan alkaa miettiä mihin se kuusi laitetaan ja mitä muita koristeita sisälle ja ulos. Mua kyllä vähän ärsyttää kans, et kaupoissa alko jo se jouluhässäkkä. Olis voinut vielä vähän aikaa pidätellä :)

Omaa napaa sen verran, että tässä ollaan menossa kp 22/27 eli jonkinmoinen piinaviikko, vaikka ei tässä mitään pinaa ole. Sen verran vatsassa vihloo ja rintoja pakottaa, et eiköhän se täti kurvaa kyläilemään viikonloppuna. No olishan se ollutkin jotain, jos olis ekasta kierrosta raskautunut! Järki sanoo, et turha vielä mitään plussaa odotella, mut silti joku pieni kipinä uskoo ja toivoo.. :) Ja näillä näkymin pettyy :(

Mut plussatuulia kaikille ja peukkuja muille piinailijoille. Usko vie naisen läpi harmaankin kiven. Vai miten se nyt oli :)

Miia

Vierailija
6/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taelsa: Joko ouluostokset tehty!!? AAargh.. älkää muistuttako minua siitä :D Pitäisikö nyt jo tehdä jotain jouluostoksia? Voi ahdistus! Jouluostoksille lähdetään meillä todennäköisesti vasta joskus 4 päivää ennen joulua. :-/ Mitään en ole vielä tähän ikään mennessä oppinut valmistelemaan ajoissa, eikä joulu varsinkaan onnistu koskaan mitenkään järkevässä aikataulussa...

Mun napa on hiljainen. 25/31 ja ehkä korkeintaan pieniä huimauksia harvakseen ja eilen vähän ällöä oloa/ pala kurkussa aamupäivällä. Noi pallot tos etupuolella tuntuu hiljalleen kipeytyvän, mutta niinhän ne aina. On aivan sellainen olo, ettei tämäkään kierto tuo tulosta. Kaipa sen jotenkin tuntisi, jos olisi masuasukki lähtenyt alulle.

Vierailija
7/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lisää minulle vielä sitä sydäntä eikä mitään laskettua aikaa. Tänään on tullut veristä vuotoa joten taitaa olla keskenmeno. Odotan ja katson, pitäisi varmaan ultraan mennä tarkistamaan...

Tsemppiä teille muille!!

Vierailija
8/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi IIIKKKK!!! Tsempityksiä ja vauvaliimaa!!!! Toivottavasti on vaan väärä hälytys. Täältä hirveästi voimaa kestää näitä luonnon ihmeellisyyksiä ja ikävyyksiä!!!

-Olivia ♥ (kp 41 jo!!!! eikä mitään :( )

Vierailija
9/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa mäkin kerkeen koneelle, viikon tauko koneelta takana päin... Huh! Kyllä ootte ollu mielessä koko ajan ja nyt meneekin sit varmaan koko ilta koneella vanhoja pinoja lukiessa. ;)

Matleenalle voimia ja hirveesti sitä vauvaliimaa ja tarrasukkia! Toivotaan, et ois väärähälytys. *halaa*

Oma napa: Piinavikko on kovasti menossa kp24/28, vaikka toisaalta ei oo sitä sellasta fiilistä, et nyt ois tärpänny. Jotenkin musta vaan ei tunnu siltä. Aika ihme, jotenkin odotin tältä kirolta niin paljon ja nyt ei mitään... Toisaalta on ollu sellasia oireita, joitta oli edellisessä raskaudessa ja mies on jo sanonu, et ehkä sä oot raskaana.... ;) Toivotaan niin! Kuume on kova ja jo vauvojen tai raskaana olevien naisten näkeminen saa mut ihan sairaaks.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille, minä hipsin nyt nopeesti lukemaan vanhoja pinoja... :)

Paljon tärppi onnea ja plussa tuulia!

<3 Älskling

Vierailija
10/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutushali: Myös mulla tuli ekassa raskaudessa pientä veristä vuotoa ja kun kalenteria silloin tutkailin niin se sopi suurinpiirtein ns. menkkojen aikaan. Eli siis jos en olisi ollut raskaana niin olisi ollut megamenkat, mut silloin tuli vain pientä tuhrua muutaman päivän. Muistan tunteen kyllä, siis ihan kamala pettymys ja paniikki päällä, mutta muistelen että kyselin samaa asiaa silloin palstalaisilta ja toi alkuvaiheen " menkkatuhruttelu" olikin aika yleistä. Eli tsemiä sinne nyt vaan ja toivotaan että kaikki on vauvalla hyvin. Käy ulltrassa niin saat huolen pois mielestäsi.

Vierailija
11/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kyseessä on noita alkuraskauden tiputteluita eikä mitään vakavampaa. Roppakaupalla kaikkea mahdollista raskautta edistävää!

Vierailija
12/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen huomenna aamulla sairaalaan ultraan niin eipähän tarvii sitten enempää itsekseen asiaa miettimään. Mulla oli aika vähän aamupäivällä menkkamaisia kipuja mutta ne on jo ohi, samoin vuoto. Tai siis pyyhkiessä tulee ihan vähän. Mutta ihan kirkkaan punaista se on ;( Olenkin miettinyt tuota alkuraskauden vuotoa / tuhruttelua, mutta uskomattomalta tuntuisi jos kaikki olisi kuitenkin hyvin. No huomenna selviää toivottavasti jotain. Odottaminen on kuitenkin piinaa, kuten tiedätte :)

m

Vierailija
13/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu: pahoittelut tai onnittelut tädistä, kummin sen nyt ottaa. Ja tsemppiä tupakkalakkoon.

Taelsa: pahoittelut tentistä, ainahan se lisää työtä teettää.

Meitä onkin nyt monta jotka tädin tuloa viikonloppuna pelkää. Ainakin minä, taelsa, Jedelede, Miia ja älskling. Toivotaan että ensi viikolla saadaan taas lukea paljon plussakirkaisuja. Nyt kovat tädinkarkotusbileet pystyyn.

Älskling: kiva kun tulit takaisin, ehdin jo ihmetellä mihin katosit. Olit ainoa kenen muistin menevän samoissa. Mulla kun tuo kierto on vain 24.

Matleena: isot halit täältä, toivotaan että selviät vain säikähdyksellä. Kätilösiskoni just sanoi, että veriset ja tuhruvuodot on hyvin tavallisia. Jos on keskenmeno, niin vuoto ja kivut vaan pahenee. Toivotaan parasta.

Nyt lähden juoksulenkille, palaillaan.

Vierailija
14/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsistä taas kaikille tasapuolisesti...kp 15/47 (ekassa luomukierrossa.).ahkerasta vaan hellitään toisia ja muutenkin on ollu kiire muuton kanssa. Tavarat alkaa oleen laatikoissa ja pe saa mennä uutta asuntoa siivoilemaan :) ei millään malttais odottaa... Tänään pitäis lukea vielä tenttiin ja torstaina olis opinnäytetyön esitys, et pukkaa sekin vähän jänskättää... Mut nyt meen vähän helliin miestä joka tuola peiton allla sairastaa :(

Moi kaikille

Vierailija
15/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmoittaudun uudeksi jäseneksi=) eilen miehen kanssa päätettiin ruveta yrittämään toista lasta. Esikoinen on nyt 1,5- vuotias. Itse olen potenut vauvakuumetta jo pidemmän aikaan ja nyt mieskin saatiin sitten innostumaan. Eli ei muuta kuin peukut pystyyn ja toivomaan, ettei täti tulis enää kovinkaan montaa kertaa kylille; mieluummin ei kertaakaan=)

Myy

Vierailija
16/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu: Tsemppiä tupakkalakkoon! Tai siis lopettamiseen... :) Hieno juttu, että susta löytyy sisua siihen!

Matleena: Hirveästi voimia sinulle sinne! Toivotaan, ettei mitään ole vialla! *voimahali*

Joululahjagalluppiin: Olen hommannut, kun lähden 15.päivä ulkomaille. Saan keskittyä ihan rauhassa siihen pakkaamiseen.

Ja sitten omaakin napaa. ;) Mulla on menossa kp 15 ja aloitan nyt jo sen kamalan piinailun... Joka kuukausi huomaan aloittavani sen aiemmin ja aiemmin. Alkaa ilmeisesti kerääntyä paineita... Mutta onhan noita yrityskuukausiakin jo melkoisesti takana... Toivottavasti ei enää yhtään edessä!

Hei ja viimeiseksi, muttei vähimmäksi vielä: tervetuloa uudet mukaan! Saadaan uutta väriä meidän palstalle! :D

Vierailija
17/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen kyseli mihin olen matkalla. Menen Egyptiin. Toivottavasti ei kaikki terroristit ole siellä yhtä aikaa! ;) Ihana jättää vähäksi aikaa kaikki asiat ja mies suomeen ja mennä tyttöporukalla tuulettumaan. Kesällä päätin vähistä varoista maksaa reissun, kun ei ole lomaa ollut moniin vuosiin. VAikkakin nyt saa talven kitsastella kaikessa... Mutta plussatuulia!

Vierailija
18/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=8B4C39]Taas tänään tuli vesikeli muutaman lumipäivän jälkeen, blaah! No onneksi muuten on ollut ihan mukiinmenevä päivä.[/color]

[color=CD5B45]Eilistä pinoa:

Nasketille tervetulotoivotukset!!

Mallariina ja Jaja, olipas kiva kuulla teistäkin ja että masukkia edelleen onnellisesti kasvattelette. Tulkaa sitten kertomaan ultrakuulumisia tännekin puolelle

Olivia, onpas tosiaan kierto venähtänyt pitkäksi tällä kertaa, toivottavasti saat kohta jonkinlaisen lopun tuolle piinalle. Mielellään loppu voisi tulla tietenkin ainakin vuodeksi eteenpäin.. bdbdbd

kathy, kiitos kannustuksesta sen " juttelun" suhteen! :) Odotan tosiaan suurella mielenkiinnolla sitä. (toivottavasti ei lataa jopa liikaa odotuksia siihen)[/color]

[color=8B3E2F]Sitten tämän päivän kuulumisiin..

Matleena, toivon myöskin että tuo olisi ollut ihan väärä hälytys ja kaikki on hyvin!! Tule sitten sinäkin huomenna kertomaan, mitä ultra näytti.

Anulle pahoittelut tätistä, mutta tsemppiä ja intoa tähän uuteen kiertoon! Ja onnittelut lakkoon ryhtymisestä!! Siitä voi jo itsensä jotenkin palkita :)

Taelsa, ei kun uusintatenttiä vaan putkeen! Mun mielipide on, että kouluja ehtii käymään vaikka pitemmänkin kaavan kautta.. Eli kaikessa rauhassa vaan ja omaan tahtiin :)

[color=red]Jouluostoksia en ole minä(kään) ehtinyt miettiä, alkaa vasta valjeta että joulu on KUUKAUDEN *kääks* päästä!![/color] JA sain tänään tietää, että olen töissä SEKÄ joulun ETTÄ uudenvuoden... !!! Kyllä vähän meinaa harmittaa... Meillä on kihlajaisvuosipäiväkin (ensimmäinen siis) 1.1. Alunperin ilmoitin pomolle kuukausia sitten, että voin olla joulun töissä, koska silloin (salainen) suunnitelmani oli, että ensi vuoden jouluna meillä voisi olla jo perheenlisäystä. Ei näköjään kannattaisi suunnitella elämää niin pitkälle :/ Nyt ei oo yritystäkään tiedossa. No eipä se onneksi tällä hetkellä tunnu ainakaan liian pahalta.

Tänään oli uutena tullut mukaan Myy82, tervetuloa!

Touhuiluintoa ovistelijoille eli ainakin kathy, pyryllä taisi myös olla kohta ne päivät käsillä.. Tuuliallakin pupuilupäivät käsillä, kuulosti sulla muutenkin olevan paljon menoa nyt :) Eikö ole kumma, miten joskus elämässä kaikki kasaantuu suurinpiirten yhdelle viikolle tai jopa päivälle?! Lykkyä tykö opparin esitykseen!!

Piinailijoille eli taelsa, Jedelede, älskling ja piakkoin gringo, MiiaM, hippi-hiiri ja Mii.. Hirveesti peukutuksia ja plussatuulia lähettelen!!!

hippi-hiiri, kuulostaa ihanalle tuo reissu Egyptiin! Nauti!

Niin ja yoginos, kiva juttu että teillä oli hyvä reissu pojan kanssa :) Mutta oma koti kullan kallis, eikös vain :)[/color]

[color=8B1A1A]No jopas tuli romaani tästäkin kirjoituksesta.. :o) Eipä tuo haitanne :) Kauheeta, meinaa jo alkaa väsyttää eikä vielä " saa" mennä ainakaan muutamaan tuntiin nukkumaan *hohhoijaa*. Tätä nuo aamuvuorot teettää. Taidan lähteä pikku lenkille ulos ja yrittää vähän piristyä, kun mieskin tulee kohta kotiin.

Illanjatkoja kaikille, kohta alkaa muuten O.C., joka on kaikesta haukkumisesta huolimatta oikeesti aika hyvä sarja *mainosmainosmainos* :D

Moiiii! Riika

Vierailija
19/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Matleenalle pikavauvaliimaa! Voi itku, toivottavasti kaikki on hyvin *istuu peukut ja pottuvarpaat pystyssä*!

Taelsalle myös pahoittelut tentistä. Uuteen yritykseen vain, toisella kertaa on jo paljon helpompaa! Tuulialle myös onnea esityksen kanssa!

Anulle tsemppiä hirveästi tupakkalakkoon. Se on kyllä ihan hirveän vaativa projekti, joten hurja hatunnosto hyvästä alusta *nostaa mielikuvitushattuaan*

Kathy: pitäisikö meidän nimi muuttaa sitten Simppasäteiksi =D Tai Syyssimpat, hehee.

Myy: tervetuloa porukkaan!!!

Gallupiin (vai oliko se sellainen... no kummiskin): Olen ostanut yhden joululahjan. Varmaan ostan loput vasta joulukuun puolen välin jälkeen, kun nyt justiin on rahatilanne aika tiukoilla. Pirskaleen pikkujoulukausi syö kukkarosta nyöritkin.

Miehelle tänään päivällä puhelimessa vihjaisin, että voitaisiin olla nyt viikon verran aktiivisia, kun en ole varma, osaanko tulkita tuota limatilannetta ihan oikein (jihaa, tää lima-aihe alkaa selkeästi olla mun bravuuri..). Tosin tänään on ollut kuivempi päivä kuin eilen, joten ehkä se varsinainen hedelmällinen aika on vasta tulossa. Oviksen olen siis aikaisemman perusteella järkeillyt viikonlopuksi. Mikä on kyllä ihan hyvä, koska meillä ei oikein arki-iltoina tuo puuhailu ota tuulta purjeisiin. Ollaan yleensä molemmat aika myöhään töistä ja harrastuksista kotona, ja sitten on nuo normit arkiaskareet... Mutta panostetaan sitten loppuviikkoon ja viikonloppuun =)

Voi hitsin hitsi. Kyllä vähän jännittää (positiivisesti) tämä vauvojen teko. Aika iso elämänmuutos on edessä, jos tärppää. Minusta tulisi ihan oikea Äiti. Wau.

Vierailija
20/20 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjasti onnea hurjan isolle piinailijoiden joukolle! Olisikin taas aika tulla plussauutisia =)