Mammat rakkaat auttakaa!
Eli tilanne on tämä: tein positiivisen testin 3+6. samana päivänä alkoi kuukautiset kipuineen, jatkuvat nyt kolmatta päivää. Mutta raskausoireet jatkuvat myös! Olo on voimaton ja lähes koko ajan etoo, rinnat kasvavat ja pissalla rampataan. Tein uuden testin, negatiivinen. Mitä ihmettä tää voi olla?! Hajottaa kun ulkona on helle ja minä makaan sängyssä kun en jaksa edes nousta, enkä tiedä mikä ihme nyt on! ):
Kommentit (7)
Tää vois kai olla jotakin vatsatautia mutta muu perhe on terve. Ja eniten hälyttää nuo tissit; olen erittäin laiha, lähes tissitön ihminen, enkä todella ole ruokavaliollani saanut niitä kasvuun. Eivätkä ole koskaan ennen kipeytyneet ennen kuukautisia, siitä tiesin testinkin tehdä. Kuukautisista sen verran että kivut loppui ekaan päivään ja veri on kirkasta, ei rusehtavaa eikä tummaa. Pahoittelut jos tuli liikaa infoa :D
Sitä ajattelin itsekin että epäonnistunut kiinnittymisyritys, mutta miksi oireet jatkuvat? Koska niiden tulisi loppua? Ja eikös veren seassa pitäis sit joitain hyytymiäkin olla?
sulla on hormonien kans jotain tavallista poikkeavampaa. Mullakin välillä rinnat turpoo, välillä ei, välillä on kipeet ja joskus ei ja joskus on niin kirkasta vuotoo, niin että on oikein pelästynyt. Ei silti ole ollut raskautta tms.
Mä luulisin että toi ei ole vakavaa. Joku lääke, vuodenaika ja kasvanut valon määrä, ruokavalio, stressi ym. yhdessä tavallisen kuukautishormonisotkun kanssa on voinu aiheuttaa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen joskus ja joskus ei.
luin väärin et negatiivinen tulos, sullahan oli positiivinen. Perun edellisen viestini ja komppaan sitä joka ehdotti keskenmenoa
Se kai on. Hienoa olla nainen :D Aina jotain.
Haluaisinkin olla ajattelematta koko asiaa mutta se on vaikeeta kun en voi fyysisesti hyvin. Sen sanon vielä puolustuksekseni että en ole vauvakuumeilija, joten tämä ei todella ole mitään toiveajattelua tai mielikuvittelua.
alkioita on ollut kaksi ja niistä toinen ei ole kiinnittynyt. Tee uusi testi muutaman päivän kuluttua.
Luonnollisesti. Voimia!