Nyt ei kestä.Rakenneultrassa tänään paljastui kuollut sikiö.Eilen
vielä jumppaili masussa ihan normaalisti.Mitä helvettiä mä nyt teen??Viikonloppu kuollut vauva mahassa?Miehestä ei oo tueksi,pakeni töihinsä tätä shokkia.3v esikoiselle pitäis jaksaa olla reipas äiti vaikka oon ihan palasina.Naurettavaa mutta en edes "kehtaa" kertoa ystäville ja sukulaisille että meidän lapsi on kuollut!!!Kun tekstarit piippaa ja kyelevät sukupuolta kun tiesivät että oli ultra tänään ja aiottiin sitä kysyä
Kommentit (25)
Ei vaan pää kestänyt.Soitin äitini esikoiselle hoitajaksi, muuten voisin vetäytyä pois koko maailmasta..Miten voi mikään sattua näin paljon?Ja joku joka vittuili..ei oo meille näitä lapsia helpolla suotu,esikoinenkin hoidoilla ikaan saatu,mulla paha endometrioosi.Ja ai niin,se vauvahan oli poika ;( (sitähän nää kaikki vielä kysyy!)
ap
Mulla samassa tilanteessa heti käynnistettiin synnytys ja seuraavana yönä sitten syntyikin. Varmaan psyykeelle kuitenkin parempi. ja nopeammin pääsi uuteen yritykseen.
Niin tyhmältä kuin kuullostaakin niin naamakirjassa. Tilanne oli muutenkin raskas, ja siellä mulla ei ollut ketään "tuttua" kaverina vaan kaikki olivat ystäviä/sukulaisia. Tämän tein siksi etten vaan olisi kestänyt yhtään viestiä tai soittoa että miten menee. Raskaus oli ihan loppuvaiheessa. Ja sama kun ap:llä tunsin liikkeet vielä neuvolaan mennessä.. Vihaan sitä miten kohtukuolemat ja keskenmenot on vieläkin meillä tabu. Minulta kun kysytään että montako lasta ons niins vastaan kaksi, yksi täällä ja toinen taivaassa. Koen että minulla on siihen oikeus olenhan lapseni synnyttänytkin.
Meni ohi aiheen melkein koko viesti.
Yritä jaksaa AP! Ja vaikka sanat eivät tällä hetkellä tunnu missään, mutta olen todella todella pahoillani että joudut kokemaan tämän :(
Mulla samassa tilanteessa heti käynnistettiin synnytys ja seuraavana yönä sitten syntyikin. Varmaan psyykeelle kuitenkin parempi. ja nopeammin pääsi uuteen yritykseen.
ennenkuin pääsi synnyttämään kuolleen poikansa.
Tosin tää oli joskus ammoisina aikoina 30 v sitten.
tiedän henkilökohtaisesti yhden jolla sama tapahtui viikolla 38. Itsellä ollut 3 keskenmenoa niin että ekassa ultrassa todettu. Kyllä näitä sattuu -eka pahiten särkee sydämen