Hakemus Seureen tyntekijäksi, kauanko kestää kun ottavat yhteyttä?
Laitoin netissä ilmoittautumisen, ja siellä sivuilla sanottiin, että ottavat mahd. pikaisesti yhteyttä ja kutsuvat haastatteluun.
Kauankohan sitä yhteydenottoa pitää odottaa?
Kommentit (3)
Kerrotko, miksi et enää työskentele Seuressa, oliko huonoja kokemuksia? Olisin kiitollinen jos kerrot, olen itse uusi alalla, ja kuulemma melkein kaikki alani rekrytoinnit menevät Seuren kautta.ap.
Eikö niihin tosiaan rekryt tee päiväkodin pomot? Ainakin pk-seudulla kunkin yksikön johtajat hakevat esim mol:lissa hlökuntaa.
Liikaa epäselvyyksiä, ristiriitaisuuksia ja epäjohdonmukaisuuksia. Tälläkin hetkellä erään työkaverin juttua hoitaa liittonsa pääluottamusmies.
Ja esimerkiksi heiltä ja sivuiltansa saadun informaation ollessa puutteellista aletaankin työntekijää "ripittämään" jos hän peräänkuuluttaa oikeuksiaan asian suhteen eikä anna periksi.
Siis hlö toimii sen tiedon mukaan mikä heillä siellä on meille näytettävänä ja sitten ilmoittavatkin että "olet myöhässä" tms vaikka ei ole muusta aikataulusta edes ilmoittaneet.
Ja taas asioita selvitellään lukuisissa puheluissa tai jopa pääluottamismiehen kanssa.
Tuossa vain pari esimerkkiä ja meitä on täsäskin työpaikassa 4hlö Seuren kautta töissä ja kaikilla useita negatiivisia kokemuksia pitkin työvuotta.
-2-
Kerrotko, miksi et enää työskentele Seuressa, oliko huonoja kokemuksia? Olisin kiitollinen jos kerrot, olen itse uusi alalla, ja kuulemma melkein kaikki alani rekrytoinnit menevät Seuren kautta.ap.
Ja mihin hommaan?
ps. En enää ikinä työskentele Seurelle kunhan tämä pesti ensivkolla päättyy.