Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset kiukutteli kaupassa, ja nyt mun koko ilta on pilalla

Vierailija
25.05.2012 |

V*tuttaa, ärsyttää, ärsyttää!!!! Mä niin haaveilin ihanasta illasta grillaten ja pihalla puuhaillen, mutta lapset sai käytöksellään mut niin v*ttuuntuneeksi, että eipä jaksa kiinnostaa. Ja tää ärtymys ei vaan mene ohi. Kärtyän lapsillekin koko ajan, en pääse tästä yli.

Ja kyseessä jo kouluikäiset, joten kyllä noitten pitäis osata käyttäytyäkin jo.

Ottaa niin päähän.

(Eikä ne edes anna mun olla rauhassa. Ne on KOKO AJAN siellä missä mäkin!!!!!)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihana äiti...

Vierailija
2/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän myös, että siitä pääsee eroon, voi yllättää lapset ja olla iloinen, se tuppaa tarttumaan aika helposti!

Kokeile edes, ei maksa paljoa :)

t. asenne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon väsynyt ja joudun yksin huolehtimaan kaikesta. Oisin toivonut että lapset ois voineet edes kaupassa olla ihmisiksi, mutta ei. Puolet ostoksista jäi ostamatta, kun en jaksanut olla kiukuttelevien ja keskenään nahistelevien kakaroiden kanssa siellä enää yhtään minuuttia pitempään.

Enpä ole täydellinen äiti minäkään. Näyttäkää mulle, kuka on.

Vierailija
4/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tarvitse pilata iltaansa muka lasten käytöksen vuoksi, itse voi halutessaan kyllä vielä vaikuttaa, vaikka osa kamoista jäikin kauppaan, jep, sitä asennetta.

Montako lasta on?

Kenen kanssa on helointa jutella? Anna siimaa, ja ole mukana.

Tehkää kiva ilta teille!

Vierailija
5/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan lapset "töihin" kaupassa. Toinen työntää kärryjä ja toinen vie kärryyn mun ojentamia tavaroita. Eivät kerkiä "nuhjuta".

Vierailija
6/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iteksesi vaikka puolen tunnin kävelyllä ja ota samalla puhelu jollekin, kenen kans voit juoruta. Päästele höyryt pihalle ja kun palaat kotiin huomaat kuinka sua ei enää vituta. Sit grilli kuumeneen ja touhuilemaan pihalle.

Ymmärrän sua täysin. Mullakin monesti laps just silloin, kun on itse suunnitellut jotain mukavaa alkaa venkoilut. Pitää vaan itse katkaista se oma vitutus. Kaikki ei nyt mennyt niinkuin strömsössä, mutta kaikkea ei ole vielä menetetty :D!

Tai kokeile hymyterapiaa jos sun ei ole mahdollisuus lähteä lenkille. Ota hervoton korvastakorvaan pakkohymy päälle 10 minuutiksi, kokeiles huvikses, 10 minuutin päästä mielesi on paljon parempi :)!

Vierailija
7/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi saada kiva ilta kiukuteltuaan kaupassa?

Ap on varmasti komentanut lapsiaan kaupassa, eli varoitettu on. Koska kersat eivät totelleet, jäi puolet ostoksista tekemättä. Minä ilmoittaisin, että voi voi, puuroilta tulossa, mitäs riehuitte. Kivaa pidetään sitten myöhemmin, kun ostokset saadaan yhteispelillä tehtyä.

Vierailija
8/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan lapset "töihin" kaupassa. Toinen työntää kärryjä ja toinen vie kärryyn mun ojentamia tavaroita. Eivät kerkiä "nuhjuta".

Vierailija
9/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin siihen tulokseen, että nyt syödään iltapala ja ajoissa nukkumaan. En jaksa alkaa muuhun enää tänään. Katellaan jos huomenna ois parempi päivä. Mullakin.

Mulla on takana todella rankka viikko, päällä aivan järkyttävät allergiaoireet jotka ei lievity edes lääkkeillä, yöt menee valvoessa kun keuhkot on tukossa, töissä on stressiä jne jne jne. Kaupanpäälle sitten vielä typerästi käyttäytyvät isot lapset, niin päivä on kruunattu. Ei mulla oo enää paukkuja minkään pelastamiseen.

Huomenna on uus päivä.

Vierailija
10/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaahan tuollainen on kun on itse jo valmiiksi väsynyt. Rassut kuitenkin kaipaavat jo viikonloppua ja sun huomiotasi ja siksi kitisevät ja kiukuttelevat! Tehkää jotain hölmöä yhdessä ja sitten pihalle tekemään ruokaa. Kyllä se vielä siitä! Lapsilla nyt vaan ei oo muita keinoja purkaa väsymystään kuin tuollainen vitun ärsyttävä kouhaus ja sisaruksen härnäys.

Vierailija
11/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokkailemaan? Tai auttamaan jossain muissa hommissa kun oot niin väsynyt? Tai käydä sun puolesta kaupassa hakemassa ne puuttuvat tavarat?

Vierailija
12/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että saat tukijoukkoja avuksi :)

Vierailija
13/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tää tämmöinen ärtyminen ja "illan pilalle meno" ole kovin tavallista, onneksi. Nyt jo vähän parempi olo. Käyn suihkussa ja meen sänkyyn lukemaan jotain kirjaa. Muksut kattokoon vielä hetken telkkua ja sitten nukkumaan nekin. Otetaan huomenna uusiksi pihapuuhat.

Ja kyllä mä selviin, ei tää mitään lopullista uupumista ole. Huomenna on varmasti jo parempi fiilis. Kiitos huolenpidosta :)

Vierailija
14/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä pystyt!

Vierailija
15/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, kyllä mä pystyn.

Hyvää yötä myös sulle :)