Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset ymmärrä että kaikille ei kasva sitä puskaa pilluun vaikka kuinka kasvattais?

Vierailija
24.05.2012 |

Tulee paha mieli kun aina täällä korostetaan kuinka KAIKILLA AIKUISILLA NAISILLA kuuluu olla puska ja se on merkki aikuisuudesta jne blabla.. No, kun ei kasva niin ei kasva.

Mulla ihan rehellisesti kasvaa alapäässä n. 20-30 karvaa. Ja ne karvat ovat harmaita, ohuita ja suoria. Ja erillään toisistaan. Ne näkee jos oikein tarkkaan katsoo, ja sillon näyttää lähinnä kaljuuntuneelta mummon tuherolta. Näen siis parhaaksi nyppiä ne pinseteillä pois sillon tällön. Jos mulla kasvais sellanen kunnollinen tumma kihara pehko, niin olis ainakin vaihtoehtoja, voisin pitää luonnontilassa, tai siistiä, tai tehdä jotain kivaa kiitorataa tai sydäntä.

Ja tiedoksi, että minun (melko pienessä) kaveripiirissä on ainakin yksi toinenkin jolla on sama ongelma, ja gyneni mukaan on yleisempää kun kuvittelis. Eli seuraavan kerran kun kauhistelette niitä karvattomia tussuja ja MITEN JOKU AIKUINEN NAINEN VOI vetää pillunsa sellaiseksi kun siinä KUULUU kasvaa karvat - miettikää vähän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin teininä sellaista samanlaista mustaa kiharapehkoa kuin äidilläni saunassa käydessä näkyi olevan.

Tuli haaleaa vaaleaa punertavaa harvaa karvaa.

Ensimmäinen lapsi syntyi 80 luvun puolivälissä. Siihen aikaan oli tapana vetää koko alapää kaljuksi, sen lisäksi että annettiin vesiperäruiske suolen tyjentämiseksi.

Voin kertoa, että kokemus oli parikymmpiselle ensisynnyttäjälle järkyttävä ja kivulias. Supistukset oli todella kipeitä ja voimakkaita. Alapää raavittiin täysin paljaaksi. Sitten kyljelleen, puoli litraa lämmin vettä ja syöksyjä avopaidassa vessaan ripulille.

Karvat eivät koskaan kasvaneet kunnolla takaisin.

Toisen lapsen kohdalla 80 luvun lopussa sama toimenpide.

Sen jälkeen haalean vaaleat karvat kasvavat todella rumasti, on hurjan vaikeaa sheivata alapäätä siistiksi. Karvaa kasvaa kyllä alavatsalla napaan asti, ja sitten hävyn kohdalla sellainen tupsu pikkisuoraa karvaa alaspäin. Ei tästä tehdä mitään kunnon seksikarva-ajeluja, leikkaan saksilla pitkät haituvat pois, ajan alavatsalta pois, on siis sellainen vaalea pieni karvakertymä. En aja niitä pois, kun haluan että edes vähän on peittona, ruma vehje.

Vierailija
2/4 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on puolittain samanlainen "karvatilanne" kun sulla. Onnekseni "kolmio" on hieman tuuheampi, eli sen saa siistittyä, ja jos ei oikein revittele, niin eipä muut huomaa, että häppäreissä ei tosiaan kasva kun ne 20 karvaa. Mutta kun ei niitä karvoja ylipäänsä kovin tiheästi ole, niin saattaa uimahallissa hyvinkin avmammat luulla, että olen ihan posliinina ollut ja nyt vain jäänyt edellinen ajokerta väliin. Pahoittelen. Itse en olekaan koskaan mieltänyt alapään karvoja aikuisuuden merkiksi, kyllä se asia on kiinni ihan muusta. Toisekseen, en usko, että kukaan mies muuttuu pedofiiliksi sillä, että näkee posliinin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on niin friikki, että kyttää toisten pilluja, niin hävetköön itseään. Kasvatan lapsenikin olemaan kyttäämättä toisten intiimialueita, äitinsä pillu ja tissit mukaanluettuina.

Vierailija
4/4 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää koko posliinina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi