Mistä näitä super halpoja viikonloppu lomia voi varata?
olen kokematon matkustelussa, olisin kiinnostunut lähtemään viikonloppu matkalle,esim 2-3 pv jonnekkin,eteenkin nämä mainostetut 50e lennot+hotelli kiinnostaa,miltä sivustoilta näitä saa? tuleeko niihin yllättäviä lisäkustannuksia esim lentokentällä? mistä kokemattoman kannattaisi edes aloittaa?
Kommentit (10)
Mitä nyt itse oon todennu ja kattellut niin kyllä noi pakettimatkat näyttää yleensä olevan kalliimpia vaikka "halpoina" mainostaisivatkin.
Joten siis etsi joku kiva hotelli, voit selata esim. muiden arvosteluja kyseisestä paikasta (sori nyt ei tule mitään sivustoa mieleen, mutta googlettamalla varmasti löytyy niin suomalaisia kuin kansainvälisiäkin) ja sitten varaat lennot erikseen, mielellään äkkilähtönä.
Näin tulee yleensä aika varmasti halvemmaksi. Etsi netistä ja selaa eri sivuja ja lentoyhtiöiden hintoja yms.
Hyvää matkaa!:)
Hotelli sitten siihen päälle.
Ulkomaiden hotelleja voit etsiä esim. hotels.com.
Jo otsikko sattuu silmiin, sori vaan...
t. kielipoliisi
Itse olen huomannut, että on kyseessä sitten parin päivä kaupunkiloma tai viikon loma rantakohteessa niin halvemmkasion tullut ottaa matkatoimsiton kautta. Suoralla lennolla. Noissa halvat tarjoukset tulee niitä lisäkuluja hyvinkin helposti ja pahimmillaan 1-2 välilaskua.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2012 klo 20:26"]
Jo otsikko sattuu silmiin, sori vaan...
t. kielipoliisi
[/quote]
Mitä sil o välii miten kirjottaa?! Eiköhän asia tuu ymmärretysk oli se kirjotettu joidenki kielipoliisin mukaan tai ei... Turhan stiffei ei jaksa ees lukee :)
Miten texti voi sattuu silmiin?? Onks sul joku stiffi fontti, sorry vaan :D
Ihan 50€ matkoja en ole nähnyt mutta ainakin Grouponilla on välillä edullisia paketteja tyyliin 199€ viikko Turkissa. Ainoa että ajat on sellaiset ettei perheellisellä ole mahiksia ottaa lomia kun lapset on koulussa.
No ei nyt ihan tuohon hintaan, mutta täällä hyviä tarjouksia: http://top10matkatarjoukset.com/
Ja trivago.fi on hyvin koonnut halvimmat hotellit.
Olet tainnut katsoa mainoksia, joissa kerrotaan pelkästään hotellimajoituksen hinta. Niihin pitää hankkia lentoliput erikseen.
en tiedä mihin pääsee noin halvalla, voi olla ettei kenttäverot liity tohon, se on vain tietyille 2.lle lennolle tyylin maaliskuun 1 ja paluu lokakuun vika :D matkalaukut sitte maksaa usein ekstraa ja hotelli noin halvalla melkoinen rotankolo luutakomeron takana..
kokeile esim ebookers