Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöjen kanssa shoppaillaan, poikien kanssa mennään jääkiekko-otteluun. Totta vai urbaanilegendaa?

Vierailija
24.05.2012 |

Legendaa ainakin meidän perheessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin poika tykkää shoppailusta ja tyttö nimenomaan harrastaa jääkiekkoa.

Vierailija
2/11 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan päämäärätöntä shoppailua, joten sitä emme harrasta koskaan. Tarpeen mukaan toki käymme ostamassa vaatteita ym, ja tytöt tulevat mukaan. Sovittamatta ja mielipidettä kysymättä en uskalla ostaa heille kuin korkeintaan sukkia.

Mies tykkää jääkiekosta, mutta ei käy otteluissa kovin usein. Silloin kun käy, joku tytöistä on usein mukana. Ei heitä kyllä itse peli kiinnosta, vaan lähinnä kokemus isosta tapahtumasta ja isin kanssa oleminen.

Koko perheenä tykkäämme mm. ulkoilla luonnossa ja käydä uimahallissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen kanssa shoppaillaan, mutta poika ei ole kertaakaan käynyt katsomassa jääkiekkoa, ei katso edes telkasta.

Vierailija
4/11 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko legendaa vai ei.

Vierailija
5/11 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin se että poika tekisi nimenomaan juttuja isän kanssa ja tyttö äidin.

Aika ahdas ajatusmalli,eikö?

Vierailija
6/11 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita tarvitsee, ainakin meidän pojat.. eli kyllä me shopaillaankin. Ja käydään lätkämatsissa ja teatterissa ja leffassa, ja futismatseissa ja museoissa ja ja ja

Vierailija
7/11 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tyttö joka kävi intin ja irtautuu kalastamalla, metsästämäläl, mutta voi lähteä shoppaamaan tai manikyyriinkin jos joku pyytää ;)

Vierailija
8/11 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailen (aikuisten) tyttökavereideni kanssa tai yksin. Jääkiekkomatseissa meillä ei käy kukaan.

Vierailija
9/11 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi poikaani inhoavat shoppailua. Pääsääntöisesti ostan heille vaatteet yksin. Joskus on väkisin vietävä kauppaan sovittamaan esim. kenkiä. Urheilutapahtumiin mennään kyllä mieluusti koko perhe. Tyttöjä meillä ei ole.

Vierailija
10/11 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies syyllistyy usein tällaiseen sukupuoliluokitteluun. Saattaa automaattisesti kaverikseen pyytää lätkäpeliin jomman kumman pojistamme. Olen usein huomauttanut asiasta ja nykyään osaakin ottaa huomioon, että myös tytöt haluaa välillä mukaan. Tosi asia kyllä meidän perheessä on, että pojat tykkää enemmän esim. lätkästä kuin tytöt, tytöt lähinnä lähtee matsiin vain siksi, että saavat laatuaikaa iskän kanssa. Itse en tykkää lätkästä, jalkapallosta, autourheilusta tms. miehisistä asioista, shoppailuakin kyllä karttelen viimeiseen asti...tiedä sitten mikä olen :/.meillä ennemminkin on sitä iskä/äiskä laatuaikaa, tehdään mitä sitten tehdäänkin. Siinä suhteen ei kyllä ole pojat vs. tytöt, tasaisesti jokaiselle koitetaan antaa sitä omaa aikaa äidin tai isän kanssa.

Vierailija
11/11 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko legendaa vai ei.