Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini alkoi huutamaan puhelimessa kun totesin jännittäväni lapsen neuvolaa

Vierailija
23.05.2012 |

Siis sanoin vain: Kauhee ku minuu jännittää "Petran" neuvola et onks se kasvanu yhtään ku tuntuu et on niin rimpula.

Äitini alkoi huutamaan että no on kasvanut varmasti, mikä tollasta mietit?!

Vastasin vain että kun kaikilla muilla on jo yli 7 ja 8 - kiloisia vauvoja, niin hyvä jos Petra on yli 5,5 kg...

Ja äitini jatkoi huutamaan että no ei kaikkien vauvojen tarvi olla mitään jytkyjä ja niihin neuvoloiden käyriin ei ole luottamista et kai sinä Minna (minä) nyt niihin usko kuule toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Milloinkohan opin pitämään suuni kiinni ja puhumaan äitini kanssa vain säästä? :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla melkoisen herkkä tapaus

Vierailija
2/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla melkoisen herkkä tapaus

Ihme kilpikonnia täällä pyörii..

Äitisi oli tökerö. Itsekin huolehdin oman lapseni kasvusta kun hän oli vauva, eikä paino noussut oikeastaan yhtään. Pituutta tuli, mutta lapsi oli todella rimpula ja se huoletti minua ja paljon. Lapsi söi hyvin jne. mutta se paino vain ei noussut.

Myöhemmin selvisi maitoallergia joka ei oireillut kuin löysänä vatsana..

No kuitenkin. Itse lopettaisin tuollaisessa tilanteessa äidilleni lapsesta puhumisen. Äidit saavat olla lapsistaan huolissaan ja jännittää vaikka sitä että tuleeko tänään kakka vai ei. =)

Jos joku sitä ei tajua, on se hänen ongelmansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän äitisi sanonut mitään pahaa. Päinvastoin, yritti vakuuttaa sulle että sun ei tarvitse murehtia.

Vierailija
4/4 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee asia sitten mitä tahansa. Olisi hienoa, jos olisi joku, jolle kertoa mieltään painavista asioista. Minulle tuollaisia kommentteja antoi itse neuvolan th, kun kerroin mieltäni painavista asioista eli vauvan ruoka-aineallergoista. Tuli vähätteleviä ja syyllistäviä kommentteja tyyliin "on ne muutkin selvinneet näistä". Onneksi sain puhua tylystä th:sta edes ystävien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi