Nainen, mikä on suurin fetissisi?
Nainen, mikä on Sinulla fetissi numero 1? Siis asia, joka Sinua kiihottaa kaikkein eniten. Onko se jokin miehen ruumiinosa vai kenties jotain, mitä haluaisit tehdä?
Minulla se on ehdottomasti sidotuksi tuleminen ja pano sen jälkeen.
N36
Kommentit (12)
Ja jos lisäksi on lihaksikas niin...
sänkyyn. VOI HUH. näen kaupungilla usein miehiä jotka käyttäytyvät rennosti mutta pukeutuvat tip top, siinä suurin fetissi tähän mennessä. Kiiltävät kengät, laadukkaat materiaalit vaatteissa, nahkasalkku ja ehkä millin kymmenesosa sänki koska usein katselen miehiä vasta iltapäivällä. KUUMAA!!!
Minun fetissini on kun mies ensin panee rajusti ja sitten nyrkillä uhaten juoksuttaa minut keittiöön tekemään kolmioleipiä.
Uhh... ihanaa tietää olevansa huonompi kun mies :)
fistaus on mun salainen fetissini.
Sananmukaisesti suurin fetissini ovat eläinten penikset, älkääkä nyt suuttuko sillä katsottehan te luonto-ohjelmia itsekin ja miksi niissä peniksiä niin paljon näytettäisiin jos ne eivät ihmisiä kiinnostaisi? :-)
Nainen, 33
Ajatus samalla kiihottaa ja pelottaa, mutta myös inhottaa, jos tulee paskaa siinä ohessa. Taitaa jäädä haaveeksi koko juttu tuon takia.
Mulla on kans toi sitomisfetissi ja juuri niin että mies sitoo minut ja sitten panee ja kiusoittelee vuorotellen mut ihan hulluuden partaalle.
Toinen fantasiani on saada katsella kun mies sormettaa ja panee toista naista..
Ei mitään juttua kengän numeron ja kullin suhteesta. Mutta ihan tästä riippumatta miehen isot jalat saavat väristyksiä aikaan. Ja asiaa vain parantaa, jos ovat vähän matkalla kolhiintuneet.
jos miehellä on vähän pidempi tukka niin se on aina kiihottavamman näköinen. Ei siis hevariletti, mutta sellainen melkein olkapäille ulottuva.
Onhan sitä myös paljon juttua, että mitä isompi nenä, sitä isompi kulli. Mahtaakohan nenä olla kenenkään ihailun kohde? t.nimim normaalinenäinen ja normaalikullinen
Isot jalat, joko aivan paljaina tai sitten tyylikkäisiin kenkiin kätkettynä. Miehet muuten häkeltyy, jos heidän jalkojaan hyväilee...
... naiset. EI sitä häkelly, vaan kiihottuu kun naisen käden lämmön tuntee jaloissaan. Totuushan on, että myös mihen jalat ovat äärimmäisen ergogeeniset.