Tulee pitkä ja raskas yö :( Mies lähti ambulanssilla sairaalaan, pelottaa!
Löi lauantaina päänsä ja tänään sitten huimaus vaan paheni ja huulet alkoi puutua tms... käskivät lääkäristä tulla ambulanssillasairaalaan :( Nyt pelottaa itkettää että on jotain vakavampaa kuin pelkkä aivotärähdys.
Kommentit (16)
Lasten takia? Saisitko hommattua hoitajan, että pääsisit sairaalaan?
älä pelkää, hän saa nyt hyvää hoitoa, mene nukkumaan ja yritä rauhoittua.Voit vaikka soittaa hänelle tai ensiapuun.voimia!
Toisekseen oon viimesilläni raskaana... kaikin puolin ollut hankala raskaus muutenkin.
Tiedän että mies on siellä hyvässä hoidossa ja itse olisin kuitenkin jossain käytävällä joutunut odottelemaan.
Kauhulla odotan jos yöllä soi puhelin. Toivottavasti vaan piippaa viestiä niin tiedän että mies kunnosa.
Ap
eli hengittele rauhallisesti, laske vaikka kuuteen joka sisään- ja uloshengityksellä (huijaa elimistöäsi ja aivojasi, että kaikki on hyvin). Soita sinne sairaalaan aina välillä, jos miehesi ei pysty soittamaan, kyllä ne vastaa ja kertoo, miten siellä menee. Ajattelen sinua tänä yönä; voi hyvin, ja kerro aamulla, mitä sinulle kuuluu!
niin minä löin pääni vähän aikaa sitten ja tuli huimausta ja puolet naamasta puutui! Soitin Jorviin ja käskivät tulla sinne, no 4 h odottamisen jälkeen lääkäri vilkaisi minua ja sanoi, että on ihan normaalia, että puutuu naama...
Eli pitää katsoa, että naama liikkuu eikä roiku, pupillit samanlaiset kummassakin silmässä...
Eli ainakin se puutuminen ei ole niin pelottava juttu vaikka siltä tuntuukin!
Voimahaleja ja tsemppiä! Toivottavasti saisit edes jonkun sinun luoksesi.. äiti? anoppi? ystävä??? Ihan vain henkiseksi tueksi!
Mä en varmaan kestäisi odottaa kotona!
Siellä osataan sitten neuvoa eteenpäin jos on vaikka siirretty jo osastolle tms. Voimia, varmasti on raskasta.
Muakin pelottaisi. Soita ihmeessä sinne sairaalaan ja kysy mikä tilanne. Ihan turhaan yksin mietit!
Koeta rauhoittua. Suomessa on hyvä terveydenhoito ja hän saa varmasti hyvän hoidon, vaikka olisi jotain pahempaakin. Eihän sitä tiedä vaikka olisikin jokin ihan levolla ohimenevä juttu. Saatko jonkun luoksesi auttamaan. Kaikki menee varmasti hyvin, yritä nyt vain hengähtää ja ajatella rauhallisesti myös tulevaa lastasi. Kyllä asiat hoituu, usko pois.
MJos ap sattuisi olemaan vielä linjoilla.
Huh, selvittiin säikähdyksellä, mitään ei löytynyt, paitsi aivot todisetettavasti... =)
Huimaus ja se puutuminen voi kestää muutamankin viikon iskun jälkeen että sen puoleen ei mitään hätää. Pelästyttää vaan kun käsketään tulla ambulanssilla ja kun alkoi jo miehen puhekin takeltelemaan mutta jothui kai puutuneista huulista...
Poskiontelontulehdus löytyi, hassua kun ei ole vaivannut millään tavalla, ei kuumetta ei nuhaa tms...
Hyvä asia on se että tuli ainakin kaikki tutkittua peruseteellisesti, täällä kun tk lääkäri oli sanonut että ihan normaalia on huimaus eikä mitään tutkimuksia edes tehnyt...
ap
Kyllähän tuollaisesta väkisinkin pelästyy.
Onneksi ei ollut mitään vakavaa ja selvisitte säikähdyksellä.
Jaksamista!