Anteeksi jankkaus,mutta miten niin oli väkivallalla uhkailua siinä varattu mies-
nuori nainen-ketjussa? Kysyn nyt erikseen tässä, kun en saanut vastausta enkä jaksa koko ketjua selata läpi.
Kommentit (10)
Miehen ja naisen painoero oli muistaakseni 40-50 kiloa. Lisäksi mies toi sisään kaverinsa, jotka ratsasivat naisen jääkaapin ja veivät sieltä siiderit. Sillä välin mies uhkaili naista. Vaikutelma oli, että mies tuli perimään velkojaan ja turpaan (tai oikeammin jonnekin muualle) olisi tullut myös kavereilta, jos ei olisi antanut.
Ei paljon eroa tilanteesta, että ovellesi tulee pari karjua moottoripyöräkerhon liivit päällä humauttamaan, että olet pysäköinyt väärin. Kokisitko, että sinua uhkaillaan väkivallalla?
Miehen ja naisen painoero oli muistaakseni 40-50 kiloa. Lisäksi mies toi sisään kaverinsa, jotka ratsasivat naisen jääkaapin ja veivät sieltä siiderit. Sillä välin mies uhkaili naista. Vaikutelma oli, että mies tuli perimään velkojaan ja turpaan (tai oikeammin jonnekin muualle) olisi tullut myös kavereilta, jos ei olisi antanut. Ei paljon eroa tilanteesta, että ovellesi tulee pari karjua moottoripyöräkerhon liivit päällä humauttamaan, että olet pysäköinyt väärin. Kokisitko, että sinua uhkaillaan väkivallalla?
"Hän ei ole aikaisemmin ollut niin painostava ja omistushaluinen. Myönteisenä voisin tietysti nähdä sen, että mies edelleen haluaa minut ja lähelleni, mutta se, miten hän minulle ja minusta eilen puhui ja miten käyttäytyi, ei tuntunut hyvältä. Siinä vaiheessa, kun mies riisui vyönsä, mua vähän jopa pelotti..."
Tyttö kertoo, että mies oli painostava ja häntä itseään pelotti. Uhkailla voi myös ilman sanoja, käsitätkö?
"Hän ei ole aikaisemmin ollut niin painostava ja omistushaluinen. Myönteisenä voisin tietysti nähdä sen, että mies edelleen haluaa minut ja lähelleni, mutta se, miten hän minulle ja minusta eilen puhui ja miten käyttäytyi, ei tuntunut hyvältä. Siinä vaiheessa, kun mies riisui vyönsä, mua vähän jopa pelotti..." Tyttö kertoo, että mies oli painostava ja häntä itseään pelotti. Uhkailla voi myös ilman sanoja, käsitätkö?
ja jopa raiskasi eikä minulle jäänyt sitä kuvaa.
Hän oli useita kertoja sanonut ei eikä pystynyt työntämään miestä pois, koska tämä oli yksinkertaisesti isompi ja voimakkaampi. Mies myös satutti tyttöä, sen tyttö myöntää.
Minun tulkintani on, että se oli raiskaus, vaikka tyttö tuskin haluaa sitä tässä vaiheessa niin tulkita.
Hän oli useita kertoja sanonut ei eikä pystynyt työntämään miestä pois, koska tämä oli yksinkertaisesti isompi ja voimakkaampi. Mies myös satutti tyttöä, sen tyttö myöntää. Minun tulkintani on, että se oli raiskaus, vaikka tyttö tuskin haluaa sitä tässä vaiheessa niin tulkita.
Kurjaa, jos meni näin. Hän ei kuitenkaan itse nimittänyt sitä tuolla nimellä?
Hän oli useita kertoja sanonut ei eikä pystynyt työntämään miestä pois, koska tämä oli yksinkertaisesti isompi ja voimakkaampi. Mies myös satutti tyttöä, sen tyttö myöntää. Minun tulkintani on, että se oli raiskaus, vaikka tyttö tuskin haluaa sitä tässä vaiheessa niin tulkita.
Kurjaa, jos meni näin. Hän ei kuitenkaan itse nimittänyt sitä tuolla nimellä?
En itse löytänyt.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1622145/satutko_muis…
Muistaako joku?en viitsi linkittää.