Tyyli haussa: Asu- ja hiusmalli - linkkejä, kuvia ja ideoita kaivataan
Osaisittekohan te näihin tyyliasioihin enemmän perehtyneet auttaa tällaista monta vuotta omaan ulkonäköön todella vähän aikaa, rahaa ja vaivaa nähnyttä perheenäitiä löytämään jotain uutta, helppoa tyyliä kuvaukseni perusteella.
Olen 33-vuotias
Kroppa: 165 cm, 80 kg, hiukan treenattu, mutta ylimääräistä on vielä 10-15 kg. Urheilutaustaakin on ja hyväkuntoinen olen kiloista huolimatta. Vatsassa röllykkää, mutta syvät lihakset kunnossa, ryhti hyvä ja olemus aika sopusuhtainen. Käsistä ja jaloista löytyy sekä lihaksia että varsinkin käsivarsista myös pehmeää. Rintaliivikoko c 75-80
Hiukset: ulottuvat reilusti olkapäille ja ovat suunnilleen tasamittaiset, värjätty viimeksi puoli vuotta sitten. Oma väri todella tylsä maantie. Värjään yleensä harvakseltaan ruskeaksi, punapigmenttiä vältän, sillä vaikka sitä olisi vähän hiukseni lehahtavat oikein punaisiksi. pientä punatukkaisuutta siis taitaa olla omasta takaakin. En kaihda aivan lyhyttäkään hiusmallia, mutta toivoisin sen silti olevan sellainen, jota eitarvisisi joka kuukausi käydä päivittämässä. Ja jollain tasolla pelkään näyttäväni lyhyellä hiusmallilla kovin paljon vanhemmalta.
Iho: Ihoni on hyvin vaalea ja atooppinen, mutta nyt ihan hyvässä kunnossa. Meikkaamaan en ole oikein koskaan viitsinyt opetella, sillä ihoni ei ole sitä oikein edes mahdollistanut nuorempana. Pientä ehostusta (kevyt meikkivoide, kulmien vahvistaminen, joskus jopa kestoväri ripsiin ja kulmiin) käytän, miehenikin pitää luonnollisemmasta olemuksesta.
Luonne ja suuntautuneisuus: Olen ulospäinsuuntautunut, mutten mitenkään räväkkä. Olen herkkä mutta tarvittaessa hyvin vahva. Koen olevani naisellinen, mutten halua korostaa sitä esim. vahvalla meikillä, korkokengillä tai koruilla. Olen ehkä kuitenkin sellainen tyttömäinen, pidän vaaleanpunaisesta, violetista ja maanläheisistä väreistä. Ihmisten hyvinvointi on minulle tärkeää, työskentelen myös sillä alalla. Töissä ei tarvise pukeutua edustavasti ja arkinen asusteeni onkin yleensä ollut neule +farkut tai trikoot ja tunika. arvostan kyllä hyvää laatua, mutten oikein ymmärrä muuten merkkivaateita.
Etsin uutta tyyliä lähinnä sellaisiin tilanteisiin, joissa on mukava olla nättinä, muttei mitenkään juhlava. Esim. kyläilyt, perheen yhteiset pienet matkat jne..
Linkkejä, ideoita otetaan siis vastaan :)