Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää rokotuksia! Huijausta ja vaarallisia

Vierailija
22.05.2012 |

Miten muka joku rokotus voisi suojata pöpöltä? Samalla lailla aina flunssa kuitenkin tulee. Miten se edes pääsee verenkiertoon jostain olkapäästä.

Kuulin että rokotukset ovat ihan suolavettä vaan ja lääkefirmojen rahastusta. Vielä jopa vaarallisia kun niissä on elohopeaa.

Ottakaa ennemmin homeopatiatuotteita, niissä on energiaa ja positiivista auraa. Minua suojannut tulehduksilta ja taudeilta. Ehkäisyynkin toimii ja estää sukupuolitauteja kun kohottaa omaa energiasuojaa. Energiatasot ihmisen terveyden määrää.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia harhaluuloja sulla.

Vierailija
2/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa heikko taso tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

influenssarokotuksia ei kannata ottaa mutta kyllä mä tetanuksen aika ajoin käyn uusimassa kuin on taloudessa lemmikkejäkin.

Vierailija
4/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty sanomaan onko päivänselvä provo vai normaali rokotevastainen.

Vierailija
5/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotukset on vaan valtion salakavala juoni istuttaa meihin mikrosiruja ja näin ohjailla toimintaamme.

Älä ota rokotuksia, kuukivissä ja kristalleissa on sama taudeilta ehkäisevä voima kun rokotteissa sanotaan olevan!

;)

Vierailija
6/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhetta tähän aikaa vuorokaudesta :)

Vierailija
7/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homeopatiasta mutta perustelusi olisit voinut pitää omana tietonasi! Eikä homeopatian käyttäjät ole ollenkaan täysin rokotevastaisia vaikka ottavatkin niitä harkiten! Ajankohtaisohjelmia seuratessa saadaan kyllä paljon tietoa lääketehtaiden huuhaasta mutta ymmärrät kai ettei kaikkien älyllinen kapasiteetti voi ottaa sitä tietoa vastaan!!

Perheelläni on loistavia hoitotuloksia juuri homeopatialla hoidetuista angiinasta korvatulehduksiin sekä monista muista sairauksista.

Homeopatia ei sovi etenkään niille ihmisille, jotka eivät jaksa nähdä vaivaa hoitotavassa saatikka elämäntapamuutoksessa. Heille riittää pilleri suuhun vaikka sitten joutuisivatkin esim. antibioottikierteeseen kuten niin usein käy!

Vierailija
8/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa olet ap siis reikejuttujen kanssa tekemisissä -vai? Kannattaa pitää järkikulta tallella!

Vierailija
9/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus kylvää flunssaviruksia tietokoneiden näytön kautta, folio päässä suojaa tartunnalta.

Vierailija
10/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 on ihan oikeassa, tälläinen kokemus ja näkemys on meidänkin perheessä.

Homeopatialla ollaan pärjätty niin lasten kuin aikuistenkin vaivojen ja sairastamisten kanssa.

Yhtään antibioottikuuria ei ole tarvinnut ottaa yli 10 vuoteen.

Lapsiamme ei kylläkään ole myöskään rokotettu, koska esikoiden ollessa pieni, läheistemme lapsi sairastui vakavasti juurikin rokotuksesta. Ei olla sen jälkeen uskallettu rokottaa ja hyvin ollaan pärjätty ulkomaanmatkailua myöten.

Vierailija
11/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty sanomaan onko päivänselvä provo vai normaali rokotevastainen.

:D

Vierailija
12/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhkarokkoa... Että sittenhän nähdään kuka sairastuu ja kuka ei.

Vierailija
13/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen useimmiten ottanut myös homeopaattisen ´´jälkihoidon´´ eikä mitään komplikaatioita meillä silloin ja rokotus toimii.

Omat lapseni sairastivat aikanaan tuhkarokon ja me itse asiassa haimme sen toisesta perheestä. Annoin myös erästä homeopaattista ainetta ja niin selviydyimme rokosta ilman komplikaatioita!

Minusta on käsittämätöntä miten tietämättömiä mammat ovat vaihtoehtolääkinnästä! Monissa Keski-Euroopan maissa on homeopaattisia apteekkeja joka kadun kulmassa ja ihmiset osaavat käyttää homeopatiaa mutta täällä Suomessa on aika jyrkkä tämä allopaattipuolue! Sitä voitaisiin kutsua myös tietämättömyyden puolueeksi!

No, ei se mua haittaa:) Ystäväpiirissäkin on ollut näitä antibioottiuhreja, joita todella säälin! Itsekin olin kunnes vaihtoehtolääkäri laittoi sille pisteen.

Vierailija
14/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sairasti angiinan ja hoidin homeopatiatuotteilal kun sukulainen kehotti. No sitten tuli lapselle reumakuume ja läppävika... No ainakin säästyttiin antibioottiripulilta, se vaan ei ollut kannattavaa. Älkää leikkikö terveydellä, älkää luottako poppakonsteihin...

Opin sen että moni kurkkukipu "angiina" on viruksen aiheuttama eikä siihen lääkettä ole, homeopatia "auttaa" koska se paranisi muutenkin. Streptokokki A:n aiheuttama nielutulehdukseen sitten määrätään aina antibiootti. Tämäkin paranee itsellään, mutta riskinä on että immuunijärjestelmän muodostuneet vasta-aineet reagoivatkin sydämen rakenteiden kanssa, tulee reumakuume.. Näin kävi ja syytän itseäni typeryydestäni ikuisesti.

Vierailija
15/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen useimmiten ottanut myös homeopaattisen ´´jälkihoidon´´ eikä mitään komplikaatioita meillä silloin ja rokotus toimii.

Omat lapseni sairastivat aikanaan tuhkarokon ja me itse asiassa haimme sen toisesta perheestä. Annoin myös erästä homeopaattista ainetta ja niin selviydyimme rokosta ilman komplikaatioita!

Minusta on käsittämätöntä miten tietämättömiä mammat ovat vaihtoehtolääkinnästä! Monissa Keski-Euroopan maissa on homeopaattisia apteekkeja joka kadun kulmassa ja ihmiset osaavat käyttää homeopatiaa mutta täällä Suomessa on aika jyrkkä tämä allopaattipuolue! Sitä voitaisiin kutsua myös tietämättömyyden puolueeksi!

No, ei se mua haittaa:) Ystäväpiirissäkin on ollut näitä antibioottiuhreja, joita todella säälin! Itsekin olin kunnes vaihtoehtolääkäri laittoi sille pisteen.

Mutta siitä onkin paljon näyttöä että placebo auttaa. Varsinkin yhdistettynä terveellisiin elämäntapoihin kuten tupakoinnin lopettamiseen voi homeopatia auttaaAHAHAA.

Vierailija
16/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne tiedä että se on voimakas myrkky?

Vierailija
17/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki laihdutuspillerit ja voiteet auttaa,kunhan ne yhdistää terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan- ohjeen mukaan :))

Yrttivoiteilla voi suurentaa rintoja,kun sitä hieroo päivittäin.

Tantrisilla menetelmillä saa aikaan rintoihin jopa kuppikoon suurenemisen kun keskittyy energioihin ja positiivisiin ajatuksiin, rinnat suurenee kun niitä ajattelee.

Ihminen EI sairastu, kun energiatasot ovat oikeilla kohdilla.

Muuten uskon tuon sairastumisen siinä kohdin että stressaantununeella ihmisellä on heikompi vastustuskyky- muuten kaikki huuhaata ja liipatilaapatia.

Vierailija
18/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itsekö omin nokkinesi hoidit vakavan taudin sukulaisen kehotuksesta? Jos niin teit niin en voi kuin ihmetellä!

Itse käytin lapseni aina homeopaatilla ja sitä ennen usein joko yksityisellä tai terv.kesk. Ja väärin, juuri homeopatia auttaa viruksiin ja toiset aineet ovat tosi tehokkaita bakteereihin. Lapseni angiina oli terv.kesk labrassa todettu, joten tiedän kyllä mistä puhun!

Enkä suosittele ketään hoitamaan lastaan mutu tuntemuksella herttinen sentään! Ei ehkä kannata nimitellä homeopatiaa poppakonsteiksi jos toimii noin kuin sinä!

Vierailija
19/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutelee eikä opi mitään uutta! Kipaseppa sanomassa nuo vitsisi Englannin kuninkaallisessa homeopaattisessa sairaalassa!! Nehän voisi antaa lähihoitsulle tilat sokeriluennon pitämiseen!

Vierailija
20/35 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Homeopaattisen lääkkeen toimivuudelle ei ole lopulta mitään biologista perustetta. Kemiallinen analyysi on kerta toisensa jälkeen osoittanut, että homeopaattinen valmiste on laimentamisen jälkeen 100 % vettä vailla vaikuttavia ainesosia. Joissakin tutkimuksissa tarkka mittaristo on osoittanut, että lääkkeessä on muutakin kuin vettä - mutta lähempi tarkastelu osoitti kyseessä olevan lääkepullosta liuenneita lasimolekyylejä. [35]

Homeopaattisia lääkkeitä kritisoivat tutkijat ovat huomauttaneet pilke silmäkulmassa, että "homeopaattisilla valmisteilla on kovin valikoiva muisti. Ne muistavat laimennuksen jälkeen ainoastaan vaikuttavat ainesosat, mutta eivät esimerkiksi saasteita tai muita roskia, jotka ovat olleet vedessä aiemmin.""