Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen aikuinen puree kynsiään ja sormiaan toisten nähden

Vierailija
21.05.2012 |

tai edes yksinään? Lisäksi repii sormilla kynsinauhoja ja lähtee inhottava ääni. Onko vain vältettävä tuollaista seuraa vai siedettävä, kun ei mene puhe perille, että lopettaisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen olen. Tapa on ollut ihan lapsesta lähtien ja kuulema lapsena hoitoon mennessä joskus on jopa jotakin tuppoja sormenpäissä koitettu pitää että lopettaisin. Aikuisenakin olen koittanut lopettaa aina välistä vaikka millaisin keinoin. Ei onnistu. Joskus saatan olla pidempiäkin aikoja purematta kynsiä ollenkaan, puren vaan kynsinauhoja.

Kynsisaksia en ole eläissäni tarvinnut sormenkynsiin...

Vierailija
2/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen olen. Tapa on ollut ihan lapsesta lähtien ja kuulema lapsena hoitoon mennessä joskus on jopa jotakin tuppoja sormenpäissä koitettu pitää että lopettaisin. Aikuisenakin olen koittanut lopettaa aina välistä vaikka millaisin keinoin. Ei onnistu. Joskus saatan olla pidempiäkin aikoja purematta kynsiä ollenkaan, puren vaan kynsinauhoja.

Erona on vain se, etten pureskele kynsinauhoja.

En tiedä. Tapa on ollut ihan lapsesta lähtien ja muistan, että äitini yritti saada minut lopettamaan laittamalla kynneliä. No eipä kyllä auttanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina purrut kynsiäni, kun olen ahdistunut ja stressaantunut, enkä melkein koskaan huomaa sitä ennen kuin kynnet ovat riekaleina. V*tuttaa ja nolottaa itseänikin, varsinkin jos joku huomauttelee. Yritä ymmärtää, pureskelija sentään joutuu sietämään niitä kynsiään! Tai jos et millään kykene, niin ehkä me molemmat mielellämme välttelemme "tuollaista" seuraa.

Vierailija
4/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastakin aikaa kulla on sitä pahanmakuista tököttiä kynsissä, etten ihan koko ajan jyrsisi. Heti jos en sitä laita, puren kynteni, nauhat, ja nahat niin että kipeää tekee. :(

Olen muuten ihan nätti ja huolehdin itsestäni ja tuo tapa on itsestänikin tosi ällö, mutta se on jäänyt lapsuudesta saakka. Tosi vaikea päästä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän