Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko tämä pervojen palsta?

Vierailija
21.05.2012 |

Kun täällä olevia keskusteluja katselee, alkaa tuntua siltä, että täällä on 70% naisina esiintyvistä henkilöistä jotain kieroutuneita miehiä.

Sanamuodot, termit ym viittaa niin äijäkieleen kuin olla voi.

Ällöttää, että jotkut pervot esiintyy naisina ja keskustelee niin neitinä, niin neitinä täällä.

Eiköhän homopalstat ole erikseen, jossa miehet yrittävät vokotella miehiä seikkailuihin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen äiti ja kaikkee :P mut sellanen poikatyttö ollu aina, en juo mitään siideriä enkä käytä korkkareita... ei se silti minusta miestä tee!

Ja sanottakoon vielä, että enempi viihdyn miesporukassa kuin naisten seurassa, kikkeli on kikkeli ja pimppi on pimppi.

Esiintyykö joku oikeesti naisena, vai olettavatko kaikki vain että näin on? Taidatte itse olla pervoja!

Mikä muuten on pervo? Minä olen aina luullut olevani pervo, tai ainakin likaisella mielikuvituksella varustettu. Ja tämä on seksi-palsta, eikös se aikalailla vedä "pervoja" puoleensa?

Esimerkiksi.

-nuolen pillua ja klittaa että nainen on pillustaan hellänä

-käytän naisilla melkoisen suurta dildoa

-piiskaan naisilta perseen ja rinnat punaiseksi jotka ovat hellät jonkinaikaa

-pidän siitä että saan joillekkin naisille käteni pilluun

-nussin suuhun ja annan spermat suuhun niin että naiset nielee ne

-työnnän dildoa perseeseen (liukkaria käyttäen)

-kusen naisten päälle ja ihme kyllä he pitävät siitä

-välillä ruiskautan spermat naisten kasvoille ja rinnoille

Onhan sellaisia naisia joille jotkut jutut ei käy, mutta suuremmalle osasta käy. Ja oikeasti he odottavat tuloani soitoista ja tekstareista päätellen. Onko täällä sellaisia naisia joille perversioni käy?????

Vierailija
2/9 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä olevia keskusteluja katselee, alkaa tuntua siltä, että täällä on 70% naisina esiintyvistä henkilöistä jotain kieroutuneita miehiä.

Sanamuodot, termit ym viittaa niin äijäkieleen kuin olla voi.

Ällöttää, että jotkut pervot esiintyy naisina ja keskustelee niin neitinä, niin neitinä täällä.

Eiköhän homopalstat ole erikseen, jossa miehet yrittävät vokotella miehiä seikkailuihin.

Ensinnäkin monella naisella voi olla seksuaalisia fantasioita. Tiedän joitain naisia jotka eivät voi kertoa seksuaalisia halujansa muille kun miespuolisille. Useimmiten naiset ovat raadollisia eivätkä voi "ymmärtää" miten voikaan olla tuollaisia haluja tai kokemuksia. Tämä palsta on anonyymi paikka missä voi kertoa seksuaalisuudestaan tai fantasioida jostakin. Itse olen umpihetero, minusta on hienoa että naisetkin kirjottaa vaikkapa onanoiden. Fantasioita on mukava lukea koska ne voivat toteutua. Pidä sinä se 70% housussas tai tumputa, monikaan meistä ei tiedä minkälainen seksipeto voi olla vaikkapa kotiäiti. Ja tottakai minkä tahansa ammatin omaavia, monikin voi allekirjoittaa että he ovat seksipetoja niinkuin meissä miehissäkin. Seksi on iloinen ja rentouttava asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä olevia keskusteluja katselee, alkaa tuntua siltä, että täällä on 70% naisina esiintyvistä henkilöistä jotain kieroutuneita miehiä. Sanamuodot, termit ym viittaa niin äijäkieleen kuin olla voi. Ällöttää, että jotkut pervot esiintyy naisina ja keskustelee niin neitinä, niin neitinä täällä. Eiköhän homopalstat ole erikseen, jossa miehet yrittävät vokotella miehiä seikkailuihin.

ihan oikeassa sitä tämä on

Vierailija
4/9 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillehän tämä kirjoittelu haiskahtaa:)

Miehet hekumoi olevansa naisia ja vastaavansa naisina ja voi sitä tapaa, jolla sitä yritetään tehdä:)

Hiljalleen täältä häviää fiksut naiset ja miehet ja tämä seksipalsta jää sairaiden miesyksilöiden temmellyskentäksi:(

Homosaitit on kyllä ihan muualla, joten siirtykäähän sinne!

Vierailija
5/9 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen äiti ja kaikkee :P mut sellanen poikatyttö ollu aina, en juo mitään siideriä enkä käytä korkkareita... ei se silti minusta miestä tee!

Ja sanottakoon vielä, että enempi viihdyn miesporukassa kuin naisten seurassa, kikkeli on kikkeli ja pimppi on pimppi.

Esiintyykö joku oikeesti naisena, vai olettavatko kaikki vain että näin on? Taidatte itse olla pervoja!

Mikä muuten on pervo? Minä olen aina luullut olevani pervo, tai ainakin likaisella mielikuvituksella varustettu. Ja tämä on seksi-palsta, eikös se aikalailla vedä "pervoja" puoleensa?

Vierailija
6/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä miehiä ole kirjoittelemassa naisina ainakaan kovin usein, mielestäni.

Mutta tämä porukka nyt vaan on keskimääräistä tyhmempää. Osa on tosi tyhmiä, oli sitten miehiä tai naisia, Tarkoitan siis älykkyysosamäärää. Typeriä aihaita ja todellista huolta tyhmistä asioista.

Eli joko tyhmä tai aika teini (tai molempia) on suuri osa vastaajista.

Käyn aina välillä itseäni järkyttämässä täällä:))

Vierailija
7/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä miehiä ole kirjoittelemassa naisina ainakaan kovin usein, mielestäni.

Mutta tämä porukka nyt vaan on keskimääräistä tyhmempää. Osa on tosi tyhmiä, oli sitten miehiä tai naisia, Tarkoitan siis älykkyysosamäärää. Typeriä aihaita ja todellista huolta tyhmistä asioista.

Eli joko tyhmä tai aika teini (tai molempia) on suuri osa vastaajista.

Käyn aina välillä itseäni järkyttämässä täällä:))

Vierailija
8/9 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis on se älykkyys, joka ei olisi sitä tyhmyyttä, joka täällä ilmenee?

Minusta, jos jokin asia tuntuu tyhmältä, syy voi olla sanojassa TAI kuulijassa. Muutoinkin kai älykkäänä ja fiksuna pidetään niitä, jotka ajattelevat samoin kuin itse. Vaan mistäs sitten keskusteltaisiin, jos kaikki olisivat samaa mieltä?

Ja jälleen kerran: monilla ihmisillä on haluja ja mielitekoja, joista he eivät halua tai voi puhua ääneen. Onneksi on mahdollisuus puhua edes kasvottomana. Ainahan on olemassa se riski, että joku vain provosoi, mutta mistä sen pitävästi pystyy päättelemään? Ja jos joku on niin typerä, että viljelee provosoivia juttuja, mutta saakin asiallisia vastauksia, niin kukahan siinä lopulta on tyhmä?

Ja kuka lopultakin on oikeutettu sanomaan, mikä EI ole pervoa, tyhmää ja tuomittavaa?

Vierailija
9/9 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis on se älykkyys, joka ei olisi sitä tyhmyyttä, joka täällä ilmenee?

Minusta, jos jokin asia tuntuu tyhmältä, syy voi olla sanojassa TAI kuulijassa. Muutoinkin kai älykkäänä ja fiksuna pidetään niitä, jotka ajattelevat samoin kuin itse. Vaan mistäs sitten keskusteltaisiin, jos kaikki olisivat samaa mieltä?

Ja jälleen kerran: monilla ihmisillä on haluja ja mielitekoja, joista he eivät halua tai voi puhua ääneen. Onneksi on mahdollisuus puhua edes kasvottomana. Ainahan on olemassa se riski, että joku vain provosoi, mutta mistä sen pitävästi pystyy päättelemään? Ja jos joku on niin typerä, että viljelee provosoivia juttuja, mutta saakin asiallisia vastauksia, niin kukahan siinä lopulta on tyhmä?

Ja kuka lopultakin on oikeutettu sanomaan, mikä EI ole pervoa, tyhmää ja tuomittavaa?