Työhaastattelusta.
Olin kolmessa haastattelussa.
Ekasta sain kuulla että en päässyt toiselle kierrokselle. Se oli ihan ok, sillä olin itsekin päättänyt ettei se paikka ole minua varten.
Toka haastattelu oli kiinnostava, ja ymmärsin että paikka oli vähän niinkuin jo pedattu mulle. Eli, haastattelija sanoi että paikka on PERIAATTEESSA mun, mutta hänen pitää vielä varmistaa että kesälomatoiveeni on muille ok. Sanoin että voin toki joustaa tuosta lomasta, ettei se jäisi siitä kiinni. Haastattelija sanoi että tuo loma-asia on ainoa johon homma voi enää kosahtaa. Sanoin että haluan kaikesta huolimatta pitää lomaa kesällä, enkä vaatinut edes kk putkeen. Luonnollisestikin pyysin palkatonta lomaa..
Haastattelu oli viime viikon maanantaina, eikä mitään ole kuulunut sen jälkeen. Oletan että en työtä mitä ilmeisimminkään saanut: miksei siitä minulle ilmoiteta? Onko tällainen ihan normaalia toimintaa että puhutaan tyyliin aloituspäivästä jo jne mutta sitten hiljennytään.. Voinko itse soittaa ja kysyä asiasta?
..Kolmanteen paikkaan pääsin toiselle haastattelukierrokselle. Odotan ilmoitusta siitä että koska haastattelu on.
Olen hämmentynyt sillä olen aiemmin päässyt JOKA KERTA työhön jos olen haastatteluun päässyt. Tiedän että olin luultavasti hiukan turhan vapautunut varmaan noissa kahdessa mönkään menneessä haastattelussa. Itsetunto kohosi vähän liian kovaksi, kun pääsin noin moneen haastatteluun ja tässä tulos :( No ainakin opin olemaan nöyrempi ja rauhallisempi haastatteluissa...
Äh, enpä edes tiedä mikä tässä nyt kiukuttaa eniten. Ehkä se että en näe poispääsyä tästä hirveästä työpaikasta jossa nyt olen. Ahdistaa joka aamu töihin meno.. Olisin valmis melkein mihin vaan työhön nyt.