Eutanasia ja vihreät
Mitä mieltä?
Pitäisikö muidenkin puolueiden ottaa sama kanta?
Kommentit (3)
Kun veronmaksaja tulee yheiskunnalle kalliiksi eikä enää maksa veroja voi hänet sitten murhata.
Ilmeisesti sen murhapiikin saa murhattava itse maksaa ja se vähenetään kuluna perunkirjoituksessa pois.
Tuollainen kylmä ajattelu sopii vain Vihreiden ajatusmaailmaan.
Vihreiden luonnonsuojelijoiden vanhusten vainoaminen on ihan käsittämätöntä. Jos tiedetään että jollakin dementoituneella vanhuksella on hakkaamatonta metsää aletaan pommittamaan niin kauan että osittain dementoitunut, sydänsairas vanhus antaa periksi ja suostuu luonnonsuojelu päätökseen.
Minusta vihreiden pitäisi ahneudessaan jättää vanhukset rauhaan.
Kylmin ja tunteettomin puolue mitä tiedän.
nuo sinun puheet. Ei vihreät mitään vanhuksia vainoa, ihan hullu ajatus! Sinä olet tainnut kärkkyä jonkun mummon metsiä perinnöksi itsellesi ja mummo on piruuttaan laittanut ne suojelluksi :D
Puolueena vihreitä yleensä syytetään siitä että välittää liikaa kaikista, eläimistä, homoista, vammaisista, ulkomaalaisista..ym.
On toki puolueessa erilaisia persoonia tasan niin monta kuin on jäseniä, mutta en minä ainakaan ole tavannut yhtään kylmää ja tunteetonta ihmistä vaikka olen lähes 10 vuotta käynyt puoluekokouksissakin.