G:Paras paikka kropassa tatuoida lapsen nimi ja syntymäaika?
Kommentit (16)
jos kysytään MINNE tatuoisit, niin tarviiko tulla sanoon että "mautonta tatuoida mitään senkin wt..." huoh!
Tatuointiväreissä on raskasmetalleja ja syöpävaarallisia myrkkyjä. Hennatatuointi voi lisäksi aiheuttaa hiusväriallergian.
Viranomaiset eivät Suomessa valvo tatuointivärien koostumusta, joten sisällön varmistaminen on tatuoinnin tekijän ja asiakkaan omalla vastuulla
on kyljessä kiinalaisilla merkeillä lapsen nimi, aika iso tatuointi ja peittää koko kyljen. Mutta hieno on ;)
joku haluaa näkyvälle paikalle, toinen tarvittaessa helposti peitettävälle paikalle.
Vsikks tuo onkin nyt muotia, suosittelen harkitsemaan tarkkaan. Oletko valmis ottamaan mahdollisesti uusia tatuonteja, mikäli lapset lisääntyvät? Haluatko, että kaikki näkevät heti ja joka tilanteessa lapsesi nimen ja syntymäajan?
Entä kun lapsi on isompi, miltähän tatuointi hänestä tuntuu? Entä, kun suuri osa ihmisistä pitää tämäntyyppisiä tatuointeja muoti-ilmiönä ja sitä kautta hieman naurettavina (tiedän että heitä on, työskentelen alalla, vaikka en itse tatuoi), kestääkö itsetuntosi?
Mikäli sinulla ei vielä ole tatuointia, kehottaisin miettimään, olisiko jotain symbolia tai muuta juttua, minkä voisit tehdä ensin? Esim. nimen alkukirjaimen tms. Vaikkapa sellainen, jota voi sitten jatkaa isommaksi, jos siltä tuntuu.
Jos pitää tarkistaa, niin sitten johonkin mihin on helppo kurkata. Tatuoinnit on niin vanhanaikaisia. Joka mummolla joku lisko suikertaa karvojen seasta uimatrikoon lahkeesta.
mutta itse en koskaa osaa päättää pitäisikö itkeä vai nauraa kun jotkut ihmiset ovat niin ehdottomia tatuointien suhteen. Mitä se on keltään pois onko toisella mustetta ihon alla ja mitäs sitten, kuinka naurettavalta tai vwt:ltä se näyttää. Eipä taida olla kenenkään muun asia :)
Jos pitää tarkistaa, niin sitten johonkin mihin on helppo kurkata. Tatuoinnit on niin vanhanaikaisia. Joka mummolla joku lisko suikertaa karvojen seasta uimatrikoon lahkeesta.
Niskassa olen nähnyt, pienellä tekstillä lapsen nimet ja syntymäajat. Ihan nätti teksti oli.
onhan poika mun akilleen kantapää.
kummipoikani isä tatuoi esikoisensa nimen ja syntymäajan sydämen päälle.
jossa oli nämä tiedot. Mielestäni typerän näköinen jalka tuolla äidillä.